27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 5 nachten gestaan op het tenten/vouwwagen deel met ons gezin met 2 kinderen (7 en 4).

Dit deel van de camping is netjes en ligt deels onder hoge bomen. Afhankelijk van je plekje is het hier goed verblijven. De plekken zijn redelijk groot en stroom is overal goed voorhanden. Het sanitair is dichtbij (maar niet té). Kwaliteit van het sanitair laat behoorlijk te wensen over. Het is flink verouderd en echt proper wordt het nooit.

Voor de kinderen is er een leuk speeltuintje. De trampoline is onverminderd populair, maar heeft een paar flinke gaten in het zeil (en is dus eigenlijk best gevaarlijk).

Er is een restaurant op de camping met een buitenbarretje. Het restaurant is veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt voorgeschoteld. De bar kan een leuk plekje zijn om een drankje te drinken of ijsje te eten.

Voor een supermarkt moet je de canping af een stukje lopen (niet direct naast de deur).

Naast de camping ligt een buitenzwembad. Op rustige momenten is het leuk en op drukken momenten (in het weekend) is het nogal een kermis met harde muziek en veel Slovenen die bij de bar graag gezien willen worden. Voor de kinderen was het onverminderd fantastisc. Nadeel: je moet er apart voor betalen en dat tikt best aan. Als je langer dan 3 nachten blijft, dan mag je 1 keer gratis naar binnen. Je krijgt een stempel om naar buiten en weer terug naar binnen te kunnen op dezelfde dag.

Locatie voor bezoekjes aan Ljubljana is perfect. De bussen stoppen pal voor de camping en in een minuut of 20 sta je midden in de stad (en dat is een aanrader en voor ons de belangrijkste reden om hier een paar dagen gestaan te hebben).

Met een auto zijn ook tripjes naar bijv. de grotten van Postojna heel goed te doen.

Kortom: een echte stadscamping met zijn gebreken. Als camping niet de meest charmante, maar als uitvalsbasis voor Ljubljana en/of ongeving een prima plek voor een paar dagen.

Verbleef: augustus 2017
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

5 sterren camping volgens de ANWB. Van mij krijgen ze er maar 2. Te duur en bijbetalen voor een camping waar het sanitair oud en niet schoon is. Plaatsen waren wel ruim. Ik denk dat er betere en goedkopere in die omgeving te vinden zijn.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en tamelijk ruime plaatsen voor campers. Stad is vlot bereikbaar met de fiets - 5 km langs grote weg maar wel met fietspad. Prima stadscamping wat ons betreft, behalve de prijs dan. Met 3 kinderen betaalden we 70 eur dat is teveel voor wat je krijgt

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
3 augustus 2017 beoordeeld

De plaatsen op de camping zijn groot, maar je mag niet zelf je plaats uitzoeken. Er zijn plaatsen onder de bomen maar op andere plaatsen staan te weinig bomen en het was er zeer warm toen wij er waren in juli 2017.
De bus naar Ljubljana stopt voor de camping, Ljubljana is een kleine stad met veel bezienswaardigheden en nog niet overspoeld door toeristen. Er zijn veel eetgelegenheden langs de oever van de rivier die door Ljubljana stroomt. Zeker de moeite voor een korte citytrip.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Te dure camping! Ernstig bijbetalen voor t zwembad en t is ook nog dicht. Staat niet zo op hun website. Sanitair niet netjes en een Frans kamp van 32 tenten en een veelvoud daarvan aan leerlingen geeft veel overlast

Verbleef: juli 2017, reisde met familie