Gratis annuleren tot 12-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 11-12-21
Agoda.com
PricelineUS$ 132
Hotels.comUS$ 140
Lol.travelUS$ 141
Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.
Kamer was basic, niet modern maar alles aanwezig en proper.
Parkeergelegenheid in een ondergrondse garage onder het hotel.
Ontbijt was uitgebreid maar wel druk.
Het zwembad bevindt zich op de bovenste verdieping en je moet ervoor reserveren! Dat is nodig omdat er maar een Max aantal mensen in het zwembad mogen. We gingen 1x en was zeer aangenaam bij de warme temperaturen!
Goed hotel met een perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen!

Datum van verblijf: juli 2019
UnionHotelsDomen, Front Office Manager van Grand Hotel Union, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Dear L0laXxx,

Thank you for sharing your feedback and for selecting the Grand Hotel Union for your recent stay in Ljubljana. It is rewarding to know you encountered the quality and service we have to offer, enhanced by our property’s convenient location. We look forward to welcoming you back with a smile on our faces and hope that you can get to enjoy more of the hotel on your next stay.

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Een hotel met een lange geschiedenis. Het is een erg groot hotel. Verwacht geen moderne inrichting. Onze kamer was prima, echter met een uitzicht op de brandtrap. Wel weinig stopcontacten op de kamer. Grote voordeel is de zeer centrale ligging. Ook pluspunt is de parkeergarage onder het hotel.
Ontbijt is prima, maar wel druk. Op werkdagen gaat er op klokslag 10 uur een gordijn om het buffet, dus wees op tijd.

Datum van verblijf: september 2019
UnionHotelsDomen, Front Office Manager van Grand Hotel Union, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear BertH331,

Thank you for reviewing your overall experience on TripAdvisor. We greatly appreciate your endearing remarks about our agreeable breakfast and prime location.
I hope it is not too long before we have the privilege of welcoming you back again.

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Receptie vriendelijk behulpzaam en correct. Goede veilige parkeergelegenheid. Kamers zijn rustig en compleet ingericht. Ontbijt alles wat je maar kunt bedenken, maar men kan er ook prima dineren, zaal is een beetje sfeerloos. Verschillende keren getracht zwembad of wellness te bezoeken , maar die was altijd bezet. Mag eigenlijk niet voor een hotel op dit niveau. Maar het voornaamste pluspunt de centrale ligging bij het oude centrum, alles is op loopafstand van het autovrije centrum.

Datum van verblijf: juli 2019
UnionHotelsDomen, Front Office Manager van Grand Hotel Union, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Dear HULST69,

Thank you for your lovely review. I am delighted to hear that you had a memorable time at Grand hotel Union, enjoyed the breakfast buffet, comfortable rooms, central location and above all find our associates to be friendly and accommodating.
We can’t wait to welcome you back.

Beoordeeld op 27 november 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel met een eigen verhaal. Netjes en met leuke verrassingen. Hotel ligt centraal en op steenworp afstand van het oude centrum. Veel restaurants en winkels in de omgeving. Trein en bus station op paar minuten lopen. Voor wie nu in Ljubljana is....vrijdag 30 november begint om 17 uur de kerstmarkt.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is echt prima. Vriendelijk personeel en heel erg centraal gelegen met een uitstekend en gevarieerd ontbijt. Hierin schuilt ook het enige minpunt want het is te druk. De ruimte en personeel kan de drukte niet aan waardoor het erg onrustig ontbijten is helaas . Maar verder is het hotel echt prima.

Datum van verblijf: oktober 2018