“Echt slecht!”

Tokyo Piknik
Geclassificeerd als nr. 110 van 743 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Japans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Katsu chicken don gegeten. Heb het meeste laten staan, zo slecht smaakte het. Partner heeft noodles gegeten , was beter maar ook niet super.

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld

Wij hebben hier met de familie gegeten. Aan de gracht in het toeristische/oude gedeelte. De noodles en de hamburgers waren erg lekker. Gezien de kwaliteit en locatie absoluut niet duur! Wel redelijk druk en dat leek de bediening niet aan te kunnen. Onze vraag of een bepaald dessert er nog was werd vergeten en toen we daar naar vroegen ging nog steeds geen lichtje branden... Als je enig geduld hebt, is dit een goed restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld

Gezellig aan de rivier gelegen terras met mogelijkheid om iets te drinken of te eten. Wij hebben een heerlijke hamburger gegeten. Niet overdreven groot maar meer dan voldoende. Vriendelijke service. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: juli 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangetrokken door de slogan “Ramen and Burgers” hier gaan zitten. De kaart is toch wel iets uitgebreider met onder andere dimsum en andere voorgerechten en noedel gerechten. De voorgerechten waren heerlijk en de ramen (noedelsoep) was erg lekker. De burger was voortreffelijk. Totaal andere smaak dan anders.
Een aanrader is de icetea. Dit is niet de standaard, maar een heerlijke cocktail met citroen, munt en gember. Wel wat prijzig, maar heerlijk.
Als nagerecht een ijsje bij de buren genomen.

Datum van bezoek: juni 2019
4 juli 2019 beoordeeld

Wij hebben heerlijke black angus beef burger gegeten , niks op aan te merken heerlijk vers !
Ook kindermenu viel in de smaak en was vers bereid.
De bediening was vlot en zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Tokyo Piknik bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Tokyo Piknik geweest? Deel je ervaringen!