“Prima sloveens restaurant”

Keukens: Oost-Europees, Sloveens
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, stampvol, zowel binnen als buiten, veelal toeristen
Groot maar door diverse ruimtes best gezellig
Uitstekende bediening en snelle keuken
Sloveense keuken

Goulash was geweldig , wel pittig, maar zoals het hoort,
Kalkoenfilet met hamsaus( soort carbonara), erg lekker
Varkenshaas met pruimensaus en speciale aardappelgerecht
Salade
Tagliatelle voor de kinderen , 1 gerecht gedeeld, alles ging op

Witte fles huiswijn( combi van Riesling, Chardonnay en Sauvignon blanc)Prima
Rekende 95 euro af

Aanrader

Schrijf een beoordeling

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was nooit eerder in Slovenie geweest. Op de dag van aankomst rond 17.30u neergestreken op t terras na de recenties te hebben gelezen. Nog 1 plaatsje vrij.. de resr volledig gereserveerd op een maandagavond. We hebben de ober gevraagd om goede wijn en eten te brengen en dat deed hij. Vleeswaren met heerlijke witte wijn vooraf, briljante goulash met een fles rode wijn als hoofdgerecht, een lokaal toetje en tot slot een borrel. Ruim 3,5u getafeld voor slechts 85euro, vriendelijke personeel en geweldig gegeten, aanrader!!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder toevallig hier verzeild geraakt. Gezien we nog vrij vroeg kwamen dineren, ging de service vlot. Heerlijke lokale gerechten : eerst een bordje charcuterie en als hoofdgerecht de goulash. De kids aten kalkoen/varkensvlees met een roomsaus met spekjes en een aardappelgerecht en vonden het heerlijk. Het lokale dessert is vrij zwaar maar moet je toch eens proberen. Niet het goedkoopste restaurant in Ljubljana maar zeker de moeite waard !

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Super vriendelijke bediening. Een bezoekje waard. Prijs kwaliteit dik in orde. Lekker druivensap om aan te lengen met water.

1 november 2016 beoordeeld

Het adres werd ons via een andere restauranthouder aangeraden. De ober was super vriendelijk. Geen moeite teveel. Een dikke pluim ! De menu kaart was voor ons echter wat onoverzichtelijk en daardoor stelde de ober ons zelf iets voor. We hebben ons volledig laten leiden door zijn keuze. Er werden ons 4 verschillende gerechten voorgeschoteld die we telkens konden delen met ons 2. Het was een leuke ervaring en hadden geen spijt van zijn voorstel. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen !

Reizigers die Gujzina bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

Ljubljana, Gorenjska

In Gujzina geweest? Deel je ervaringen!