“Heerlijke lokale gerechten”

Keukens: Oost-Europees, Sloveens
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder toevallig hier verzeild geraakt. Gezien we nog vrij vroeg kwamen dineren, ging de service vlot. Heerlijke lokale gerechten : eerst een bordje charcuterie en als hoofdgerecht de goulash. De kids aten kalkoen/varkensvlees met een roomsaus met spekjes en een aardappelgerecht en vonden het heerlijk. Het lokale dessert is vrij zwaar maar moet je toch eens proberen. Niet het goedkoopste restaurant in Ljubljana maar zeker de moeite waard !

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Super vriendelijke bediening. Een bezoekje waard. Prijs kwaliteit dik in orde. Lekker druivensap om aan te lengen met water.

1 november 2016 beoordeeld

Het adres werd ons via een andere restauranthouder aangeraden. De ober was super vriendelijk. Geen moeite teveel. Een dikke pluim ! De menu kaart was voor ons echter wat onoverzichtelijk en daardoor stelde de ober ons zelf iets voor. We hebben ons volledig laten leiden door zijn keuze. Er werden ons 4 verschillende gerechten voorgeschoteld die we telkens konden delen met ons 2. Het was een leuke ervaring en hadden geen spijt van zijn voorstel. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen !

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Adres werd ons aangeraden door 2 locals. Sloveense keuken we kenden het niet. Veel vlees op je bord met enkele groenten en zoals altijd vrij grote porties. De maaltijden waren heel lekker, veel smaak, aangename prijs-kwaliteitverhouding. Hun traditioneel dessert 'gibanica' moet je zeker proberen. Het is op basis van bladerdeeg, maanzaad, appeltjes, walnoten en kwark. Interieur is rustig. Goede bediening. Ze hebben 2 zaken naast elkaar. De ene is restorant en de andere meer café.

28 juli 2015 beoordeeld

Hier moet je zeker de goulash proberen'die in een kleine koperen ketel word opgediend'''ofwel een ander vleesgerecht wat ze aanraden op de kaart

Reizigers die Gujzina bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Gujzina geweest? Deel je ervaringen!