“Super lekker gegeten!!!”

Keukens: Sloveens
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We hadden het dagmenu gekozen en dit is zeker een aanrader! Personeel is vriendelijk en gastvrij.

8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een aardig restaurant en het werken met licht verstandelijk gehandicapten is een lovenswaardig initiatief. Ga er om die reden heen en stel je verwachtingen niet al te hoog. Voor het eten hoef je echt niet te gaan.

28 juli 2016 beoordeeld

Aan de hand van de recensies op TripAdvisor gekozen voor Druga Violina. Zeer te prijzen dat ze met verstandelijk beperkten werken en het eten zou goed zijn.
Nadat we een plek op het terras hadden gevonden, kregen we de kaart. Die kaart was niet overzichtelijk. Grote thema van de kaart was: alles kan en dit was niet perse handig. De serveerster kwam binnen 10 minuten drie keer vragen of we het al wisten. Toen we onze keuze hadden gemaakt kwam het voorgerecht. Flink grote porties. Veel koolhydraten, weinig groenten of vlees.Toen ons voorgerecht mee genomen werd stond binnen een halve minuut ons hoofdgerecht voor ons. Opvallend was dat deze porties kleiner waren dan de vorige. In de Kalfsragout was het zoeken naar kalf, erwten waren er in overvloed. De kalkoenfilet was weinig meer dan een gebakken kalkoenfilet, overgoten met championsaus. Op de saus nog een toefje room en verder in exact dezelfde opmaak als het voorgerecht. We waren blij dat we nog frietjes bijbesteld hadden. Op de bijbestelde salade zitten we nog steeds te wachten.

5 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren avond hier gegeten met mijn vrouw. Van tevoren wisten we dat er hier gewerkt wordt door mensen met een beperking, die begeleid worden door studenten zodat we begrip hadden als het wat langer zou duren.
Het eten was goed en het personeel was vriendelijk en attent.
De apfelstrudel was een beetje te lang in de magnetron geweest maar voor de rest geen klagen. De schnitzels waren groot en lekker

2 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In de mooie Stari trg zit dit prima restaurant. Afwisselende kaart en leuk buitenterras. Prima service en gratis wifi. Op drukke dagen werken ze met set menus.

Reizigers die Druga Violina bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska
Ljubljana, Gorenjska

In Druga Violina geweest? Deel je ervaringen!