Google
vanaf US$ 39,27
vanaf US$ 33,66
vanaf US$ 21,32
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goed onderhouden, mooie plek, leuke speeltuin. Alles was je van een stadspark verwacht. Veilig genoeg om ook savonds te wandelen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Het is een heel groot stadspark met uiteraard veel groen. Wij zijn er een stukje doorheen gewandeld. Het is wel leuk om gezien te hebben maar ook niet heel bijzonder. Het ligt wel op loopafstand dus je kan het makkelijk combineren met de oude stad.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019

een bos en veel groen midden in de stad. Wandel er naar toe via de diverse ambassades. Veel volk dat er komt wandelen en verpozen. heel leuk park

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

Groot park wat er nu herfstachtig bij lag. Straalt rust uit. Mooie omgeving aan de rand van de stad.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 18 september 2018

We hebben dit park 2 keer bezocht 1 keer heel kort en 1 keer hebben we het hardlopend verkend. Hardlopend is zo gaaf, zo zie zo veel meer en kom je sneller op plekken waar je wandelt niet komt binnen die zelfde tijd

Datum van activiteit: juli 2018