Gratis annuleren tot 12-12-21
Hotels.comUS$ 130
PricelineUS$ 123
getaroom.comUS$ 133
Beoordeeld op 26 januari 2020

Het was zo warm in de kamer er viel niet te slapen en de airco deed het ook niet. Doucheophanging ontbreekt en de douche werd alleen maar heet en koud om en om. uiteindelijk erg slechte nacht gehad! Toen dit uiteindelijk gemeld werd er gezegd had je het nachts maar moeten melden. Dus hier gaan we nooit meer heen.

Datum van verblijf: januari 2020
radissonbluljubljana, Guest Relations Manager van Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

Dear Cwiske831975, thank you for leaving us your feedback.
I am really sorry to read you had such an unpleasant experience while staying with us.
I would like to invite you to send us an e-mail to matevz.koncan@radissonblu.com, so we can discuss your stay further.
Please take our sincere appology again, and hopefully, you'll give us a second chance in the future.
With kindest regards, Radisson Team

Beoordeeld op 25 januari 2020

Super mooi hotel top service een uitstekend restaurant en een super ontbijt perfect parkeren in de kelder alles is overal echt brandschoon personeel super vriendelijk top locatie goed bereikbaar van alle kanten

Datum van verblijf: januari 2020
radissonbluljubljana, Guest Relations Manager van Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Dear Pevert296868, we would like to thank you very much for leaving us your valuable feedback where you express your satisfaction with our exceptional hotel. We are glad to hear we met your expectation and you enjoyed your stay with us. The entire hotel team is looking forward to welcome you back soon! Kind regards, Radisson Team

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Vaker in Radisson overnacht en dan in een andere landen. Wederom voortreffelijk! Voelt een beetje als ons hotelketen. Bedankt Radisson. In de toekomst zullen wij altijd indien mogelijk voor Radisson kiezen. Keep up the good work.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 april 2019 via mobiele applicatie

Goed en mooi hotel op goede locatie gelegen, vlakbij de hoofdwegen. Bijzonder vriendelijk personeel en een leuke lobbybar waar je tevens goed kan werken. Sportruimte is klein maar voldoende. Ontbijt is ruim opgezet en heeft veel keuzes.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Op doortocht naar Kroatië waren we op zoek naar een verblijfplaats voor 1 nacht voor ons gezin (2 volwassenen, 2 kinderen).
Via internet vonden we dit hotel en meldden ons aan aan de receptie waar 2 super enthousiaste, vrolijke mannen naar onze vraag luisterden.
Het hotel was helaas volboekt, maar geen paniek, zij zouden een goed hotel zoeken voor ons is de volboekte stad, en deden dit ook met de nodige charme.
Een paar minuutjes later hadden ze even verderop een hotelkamer voor ons gevonden en wensten ons een prettig verblijf.
Ik vind het super om zo bediend en geholpen te worden, en dit terwijl we eigenlijk totaal geen "klant" zijn van hun hotel. Welke service geven ze dan wel niet aan echte klanten??
Nogmaals een heel dikke merci. De manier waarop deze 2 enthousiaste mannen ons hebben geholpen verdiend meer dan een dikke pluim.

Datum van verblijf: juli 2018
Stasa D, Front Office Manager van Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear Kathy V.,

We would like to thank you for your overwhelming review. Your comments are very much appreciated and will be shared within our team especially with our receptionists. The entire hotel team is looking forward to welcoming you back in Ljubljana, hopefully this time you could visit our hotel :) With kind regards,