“Aanrader”

Keukens: Barbecue, Sloveens
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een flinke wandeling door het hogere gedeelte van het Tivoli in Ljubljana, heerlijk gegeten in dit grote grillhuis onder de platanen in de verlichtte tuin. Alles klopte, sfeer prijs kwaliteit etc. Aanrader.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de middag hier geluncht met twee kleine kinderen. We moesten even wachten op een tafel omdat er al best een rij stond. Toch ging dat best snel.
Veel op de menukaart, vooral klassieke gerechten. Er kwamen grote porties! Dus er was meer dan genoeg, we hebben zelfs mee naar huis genomen.
Lekker gegeten

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toppie beste restaurant prijs-kwaliteit in de jaren dat we in slovenie verblijven. Ober zeer vriendelijk: EKREm genaamd. Hij geeft suggesties over de wijn en de gerechten, echt een toppiegast, met liefde voor zijn beroep! Hier keren we zeker terug!

12 juni 2017 beoordeeld

Lekkere eenvoudige Sloveense (grill)keuken, gelegen in het Tivolipark, niet ver van de zoo. Prijzen heel goed, porties heel groot, wordt heel druk bezocht. Door het indrukwekkende aantal obers wordt je hier bliksemsnel bediend.

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede keuken, gezellig terras. Grote porties. Gunstig geprijsd. Aanrader als je in de buurt bent. Goed teken: wordt ook door Slovenen bezocht.

Reizigers die Gostilna Cad bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Gostilna Cad geweest? Deel je ervaringen!