“Goede ambiance geweldig eten en zeer vriendelijke bediening. ”
Beoordeling van Most

Most
Geclassificeerd als nr. 36 van 679 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Sloveens
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd maar hadden geluk, er was nog een tafel vrij. Wat opvalt is de vriendelijke ontvangst en vlotte begeleiding voor en tijdens de maaltijd.
Hier is duidelijk een kok met groot plezier in de keuken aan het werk. Alles klopte en het eten smaakte overheerlijk. Wat mij betreft is dit restaurant een grote aanrader!

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 keer gegeten tijdens ons verblijf in Ljubljana en dit was telkens super van begin tot einde zowel de bediening als het eten. Ook heerlijk huisgemaakt brood. Zeker een aanrader!!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, groot terras, uitgebreide kaart
Heerlijk geluncht , Soort rundvleessoep met noedels en risotto met octopus, scampi s , calamares en groentes ondermeer artisjok

Een aanrader!!!!

12 augustus 2017 beoordeeld

Speciale streek gerechten op een mooie locatie. Mooi groot terras naast de rivier die door Ljubljana slingert.

4 juli 2017 beoordeeld

Heerlijke biefstuk met truffelschaafsel. Zeebaars was ook erg goed.
Prima toetjes voor € 4,5 - 5!
Betaalbare wijn. Advies ober volgen voor Slovenische wijn.
Iets hogere prijsklasse ten opzichte van gelijksoortige restaurants in Slovenië en Kroatië, maar dat was het zeker waard.
Vlotte en professionele bediening.

Reizigers die Most bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska
Ljubljana, Gorenjska

In Most geweest? Deel je ervaringen!