“Zeer gastvrij en betaalbaar”
Beoordeling van Marley & Me

Marley & Me
Geclassificeerd als nr. 25 van 625 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Europees, Mediterraan, Sloveens
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangen, hele attente en vriendelijke bediening, lekker eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Knus restaurantje, echt een aanrader.

Schrijf een beoordeling

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagavo d in een kei drukke stad. Heerlijk restaurantje, lekker gegeten prima sfeer. Gaven eerlijk aan dat het allemaal wat langer ging duren. Uiteindelijk viel dat mee. Heerlijke huiswijn die overigens overal niks kost.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder de parasollen die de regen tegen hielden hebben we heerlijke pasta en gnocchi gegeten. Voor een schappelijke prijs rond de 10 euro. Hierna nog een tiramisu en heerlijke wijn erbij. Alles voor 40 euro.
Ik zou iedereen dit restaurant aanraden omdat de twee bediende erg aardig waren en uitstekend op de hoogte wat ze bediende!

Tevens goeie WiFi!
Ww: LetsTalkToEachOther ;-)!!

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

super malse angus short ribs gegeten, zwaar maar lekker. goede bediening met vriendelijk personeel. Ravioli van mijn vriend was wel wat kleine portie. Prijs kwaliteit in orde

9 augustus 2016 beoordeeld

We zaten buiten op het terras. Meisje dat bediende was heel aardig, snel en attent. Sprak goed Engels en deed moeite om een praatje te maken. We bestelden een salade en een voorgerecht; omdat het even ging duren kregen we brood met olijfolie van het huis. Eten wordt mooi gepresenteerd en wekt mede daardoor hoge verwachtingen qua smaak. En die was uiteindelijk niet erg bijzonder. In de sla was veel ijsbergsla verwerkt, incl.de drogere gele gedeeltes. De gebakken zalm bevatte restjes graten. De kaas uit het voorgerecht was hard en droog.

Reizigers die Marley & Me bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Marley & Me geweest? Deel je ervaringen!