“Niet verkeerd”

Geclassificeerd als nr. 72 van 683 Restaurants in Ljubljana
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeer is prima en de bediening uitstekend. De kaart is veel te uitgebreid, het eten middelmaat en de porties heel erg groot. Wel een heerlijke avond gehad want te kort kom je hier zeker niet.

Datum van bezoek: september 2017

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig gingen we schuilen voor de regen onder het zonnescherm van dit restaurant. En toen begon het te hozen van de regen, het zonnescherm moest omhoog dus wij zijn het restaurant ingevlucht.
Eerst om te borrelen met een gemixt voorgerecht voor 2 personen (hadden we met 4 personen meer dan genoeg aan)
Vervolgens hebben we ree, zwijn, goulash en een grote salade gedeeld. Het was prima. De bediening was heel erg vriendelijk. Ons werd een fles Sloveense rode wijn; Khmer geadviseerd en dat doe ik nu aan iedereen die dit leest. Wat een heerlijke wijn was dat

Datum van bezoek: juni 2017
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant staat naast de benedenstation van de bergtrein naar het kasteel. Ze serveren een uitgebreid menu met veel lokale specialiteiten. Zelf heb ik de ravioli met konijnragou en bospaddestoelen gehad. Zie foto. Het was heerlijk! Ook de kinderen hebben goed gegeten en manlief was heel blij met zijn schnitzel. Prima plek dus en een hoofdgerecht kost ongeveer 10-15 euro. Heel betaalbaar.

Datum van bezoek: augustus 2016
9 augustus 2016 beoordeeld

Ruime porties, we twijfelden of we het dessert nog wel op konden. Het eten is zeer goed klaargemaakt. Het personeel spreekt niet altijd goed Engels, maar onze ober wel en met humor. De sfeer in het restaurant is prettig, de muziek staat niet hard. Voor een specialer etentje je geld meer dan waard.

Datum van bezoek: augustus 2016
6 augustus 2015 beoordeeld

De calamari die ik besteld had smaakte zoals rubber. Niet echt super dus.
M'n zoon had een slaatje met mozarella en dat was wel goed.
Bediening ook vlot en vriendelijk. Aangenaam terras, dat aan een pleintje ligt. Het pleintje zelf grenst dan weer aan een drukkere straat.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Vodnikov Hram bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Vodnikov Hram geweest? Deel je ervaringen!