“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Spajza

Spajza
Geclassificeerd als nr. 24 van 612 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Midden-Europees
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend heb ik hier gedineerd. Van tevoren hadden we gereserveerd gezien het een kleine eetruimte scheen te zijn. Toen we aankwamen waren alle tafeltjes binnen leeg. We werden verder naar achter begeleid en daar was een kleine gezellige binnentuin. Het voorgerecht dat we bestelde was heerlijk. Het hoofdgerecht nog beter! Ik had de 'Dubble Lamb rack' en mijn vriend had 'Deer' besteld wat ook erg goed smaakte. Als toetje een chocolade ei met als vulling ijs en vruchten. De ober goot er witte chocolade saus overheen waardoor het ei smolt. Smaakte goed! Het viel ons op dat er voornamelijk alleen maar lokals zaten wat ons erg aansprak. Het enige wat naar mijn idee niet klopt is de prijs rating. Die staat op tripadvisor op 1 €-teken. Dit dient naar mijn idee €€ te zijn. Het was prijziger dan verwacht. Daarentegen dus wel heel erg lekker! Zeker een aanrader!

Schrijf een beoordeling

8 mei 2016 beoordeeld

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.Het eten was verzorgd en lekker.Wel opletten de porties zijn groot ,als je een voorgerecht en een hoofdschotel neemt is het meer dan genoeg. Voor een dessert is er geen plaats meer.De wijn kon ook per glas en was van de streek ,zeer goede kwaliteit.Voor 4 personen betaalde we 130 euro ,Aperitif,voorgerecht ,hoofdschotel en dranken plus 1 dessert.Zeker niet te veel voor een lekkere maaltijd !

14 augustus 2015 beoordeeld

Dankzij tripadvisor zijn we aan dit adresje gekomen. Voor ons diner zochten we een restaurant dat goed stond aangeschreven.
We werden vriendelijk verwelkomt en naar de intieme binnentuin geleid, echt een aangename plek in de schaduw.
Als voorgerecht koos mijn vrouw de bacala met truffels en ik voor de carpaccio van octopus met aardbei en peper. Allebei voortreffelijk klaargemaakt. Vooral de bacala viel in de smaak.
Het hoofdgerecht was voor mij een zeeduivel met truffel en voor mijn vrouw de gebakken octopus met truffel.
Nagerechtje: Veerle had vanille met kokosschuim, ik ging voor het kaasbordje.
Ik vroeg telkens een bijpassend wijntje. Zij serveren uitsluitend Sloveense wijnen, maar dat is zeker niet slecht.
Echt een aanrader dit restaurant.

28 juli 2015 beoordeeld

Het eten was heel lekker'de bediening vriendelijk'en ze hadden een heel goeie wijn uit de streek aangeraden...ze kwamen steeds je glas bijvullen'heel attent ..ligt iets uit het toeristische centrum
Zeker een aanrader

19 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant met prima eten/goede lokale wijn en voor een schappelijke prijs!
Bediening was goed alles bij elkaar een prima plek om lekker te eten en drinken

Reizigers die Spajza bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Spajza geweest? Deel je ervaringen!