“Heerlijk ontbijt!”
Beoordeling van Ek Bistro

Ek Bistro
Geclassificeerd als nr. 30 van 628 Restaurants in Ljubljana
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor gevonden en het is echt een aanrader! Leuke hippe tent met vriendelijk personeel. Er is genoeg keuze voor ontbijt. Werken met verse producten en alles is zeer schoon. Moet je ontbijten, dan zou ik hier een bezoekje brengen!

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurantje, net buiten het centrum. Vriendelijke bediening en heel lekker eten! Echt een aanrader als je er van houdt om wat anders dan anders te eten.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, sfeervol en hip tentje net buiten het drukkere centrum. Het eten is lekker en net even wat anders dan je gewend bent. De bediening is super vriendelijk en kan erg goed Engels. Daarbij ook heel attent dat je water van het huis krijgt aangeboden. Moeite waard dus!

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de goede beoordelingen op tripadvisor gingen we hier ontbijten. Het voldeed volledig aan de verwachtingen. Het interieur was modern en toch zeer gezellig. We kregen meteen gratis water aangeboden (en werd meermaals bijgevuld). Zeer vriendelijke bediening. Eggs benedicte zijn zeker een aanrader!

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 ochtenden op rij hier gegeten en zoals de andere beoordelingen zeggen: absoluut niet teleurgesteld! Zeker heen gaan als je in Ljubljana bent. Ligt ook nog eens erg centraal.

Reizigers die Ek Bistro bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

Ljubljana, Gorenjska

In Ek Bistro geweest? Deel je ervaringen!