“Authentiek en sfeervol”

Geclassificeerd als nr. 115 van 650 Restaurants in Ljubljana
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige maar authentieke Sloveense keuken. Vooral vleesgerechten en rijke soepen gevuld in brood. De rode huiswijn is prima. Ietwat toeristisch maar leuke sfeer. Bediening verdient een pluim.

15 november 2017 beoordeeld

Ik heb niet veel trek en beperk mij tot de wild-gulyas, geserveerd in een brood. Het brood is goed gevuld en de soep ook. Het smaakt best wel goed.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De cola was prima...
We bestelden een Beefsoup... maar kregen vermicelli-soep met een heel vaag waarneembaar iets wat op rund leek. Voor de kleur had men wat gras toegevoegd. Verdere vulling (vlees bijvoorbeeld...) Dat er niet in.... Wel veel, heel veel vermicelli.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we heerlijke paddestoelensoep in een broodje gegeten. Personeel is er volop, niet allemaal even snel. Prachtig plek in de hoofdstraat van de oude stad. De menukaart is uitgebreid, maar door de hitte hielden we het hierbij en een lekker bier.

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht en gefinieerd. Lekker eten en goede wijn. Is voor herhaling vatbaar! Vriendelijke bediening, speelt Engels.

Reizigers die Gostilna Sokol Ljubljana bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Gostilna Sokol Ljubljana geweest? Deel je ervaringen!