Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 22 september 2018

Als je niet onmiddellijk in het stadscentrum wil logeren, dan doe je een goede zaak om voor dit rustige hotel te kiezen. Er is een grote parking voorzien en het interieur valt reuze mee. Modern en functioneel. Het personeel is uiterst vriendelijk en helpt je bij alle vragen. De kamer en badkamer zijn naar stedelijke normen behoorlijk groot. Er is airco voorzien, tevens minibar en koffiezet. Het ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit, erg vers en wordt zeer regelmatig aangevuld. Koffie is uitstekend! En als je naar de stad wil, voorziet men een taxiservice tegen een democratische prijs. Een aanrader!
Het hotel ligt vlak langs de autoweg (geen hinderlijk lawaai) maar toch in een rustige wijk, waar voor de rest niet veel te beleven valt. Wie de animo van de stad zoekt, komt hier niet aan zijn trekken. Het uiterlijk van het hotel is niet super aantrekkelijk.

Beoordeeld op 30 augustus 2018

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 (grote) kinderen in het appartement gedeelte, een woon/slaapkamer met 2 persoons bed, eethoek en keuken met vaatwasser en een 2e kamer met 2 bedden, prima badkamer en met goedwerkende airco. Het ontbijt is in het hotel en is prima en goed verzorgd een uitgebreid buffet. Je kan voor €5,00 per fietsen huren en voor €3,50 rijdt er een taxi naar het centrum.

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van Ljubljana. Het hotel heeft een samenwerkingsverband met een taxibedrijf dat je heen en terug van de stad kan brengen. Kamers zijn ook goed, met een fijn bed en een goede douche. Ontbijt was lekker met voldoende keus en variatie. Aanradertje!

Beoordeeld op 7 augustus 2018

je verwacht geen hotel in die wijk maar al snel blijkt dat je de juiste keuze maakte. even buiten het centrum kan je via de receptie een taxi bestellen naar de stad en voor 3.5 euro ben je er. ook terugkeren is prima geregeld: even een telefoontje naar het hotel en een paar minuten later staat de taxi klaar!
prima kamer met alle nodige service, prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven in het AHotel, wat een heerlijk verblijf! Een kleinschalig hotel in een rustige straat. Loopafstand naar het centrum +/- 30 min. Het hotel biedt ook taxi service aan naar het centrum voor maar € 3,50. Nette kamers en een heerlijk ontbijtbuffet met ruime keus. Bovendien is het personeel uitermate vriendelijk en helpt je graag met tips of een leuk praatje ;-) Komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2018