TripAdvisor

Keukens: Sloveens
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een avond gegeten. Het was druk, wat was te merken aan het personeel wat het druk had. Naar mijn idee te weinig personeel. De pizza’s daarentegen waren super lekker. Ook een gezellige zaak om te zitten, met veel blank hout.

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 3 keer geweest. De eerste keer tien we aankwamen en we ieder een salade bestelde (kip en tonijnsalade). Beide salades waren een flinke bak vol, maar erg saai. Geen dressing en de kip was droog. We zaten buiten en het was erg druk. Daardoor was de oudere ober wellicht wat gestresst en daardoor niet EEG vriendelijk.

Een paar dagen later gingen we terug voor een diner. Mijn vriendin had de rumpsteak en ik een schnitzel. Echt waar voor je geld. Zeer goed vlees (vooral de rumpsteak). Bestel wel wat frites en eventueel wat groenten bij de schnitzel, anders krijg je alleen een lap vlees. Deze keer hadden we een zeer professionele goede ober. Ook de oudere ober hielp ons en deze keer was hij beter in vorm.

Op onze laatste dag kwamen we nog een keer terug en ook nu was het een succes. Weer de rumpsteak en nu de mixed grill. Verder nog de Griekse salade. Deze was prima. Ook nu waten de hoofdgerechten een goede keus. En ook de oudere ober was er weer en ook nu weer vriendelijk.

Kortom voor een diner kun je hier prima terecht!!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Het leek goed te starten. Ondanks dat het druk was werden we snel naar een vrije tafel geleid. Daarna moesten we lang wachten voordat we de menukaart kregen. Uiteindelijk besteld, het drinken kwam binnen afzienbare tijd en mijn eten ook. Mijn vriend moest helaas erg lang op z'n eten wachten, zo lang dat het mijne al bijna op was.
Zo lang wachten, en dat voor een bord met in de frituur gegaard vlees met wat frietjes. We klaagden niet, we hebben immers vakantie! Toen we ook nog extreem lang op de rekening moesten wachten ondanks dat we het herhaaldelijk aan diverse bedienden hadden gevraagd was de positiviteit wel op. Sorry, geen fooi. Sterker nog, ik was echt bijna weggelopen zonder te te betalen.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Gegeten in het restaurant binnen, niet een hele gezellige ambiance. Hadden een aardige/vriendelijke ober. Eten is gewoon goed. Niet uitmuntend. Goeie keus van wijn. Best een groot restaurant.

Datum van bezoek: juni 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor een lichte lunch. Omdat mijn vriendin al enkele dagen ziek was geweest, vroegen we om de pastasaus apart te houden. Dat was niet mogelijk (???), alles was reeds gemengd (zegt iets over de versheid van je gekookte pasta). Toen we een korte uitleg over de ziekte begonnen, liep de ober nors weg en wuifde hij de uitleg met een ruw handgebaar weg. We bestelden enkele minuten later dan maar een bouillon met noedels. Vooraleer we uitgesproken waren, liep de ober al weer weg. We vroegen in de vlugte nog of er ook brood bij was, waarop hij opnieuw bars mompelde "brood, kaas, ALLES!". Eten zelf is duidelijk al eens klaargemaakt geweest, zeker als je het na 2 minuten voor je hebt staan. Zo smaakt het dan ook: matig.
Tip: probeer de oudere ober te vermijden.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Hotel Kotnik Restaurant & Pizzeria bekeken, bekeken ook

Kranjska Gora, Gorenjska

In Hotel Kotnik Restaurant & Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!