Google
vanaf US$ 59,67
vanaf US$ 119,34
vanaf US$ 125,31
Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

We hadden de family rafting geboekt met onze kinderen van 7, 9 en 11 maar ons werd de normale aangeraden bij aankomst. Dat was fijn meegedacht want het was heel goed te doen. De rivier is in de zomer wat lager en het eerste stuk is helemaal niet spannend. Dus kunnen de mannen her spannend voor je maken! Ze leerden ons en de kinderen allemaal trucjes, het was een geweldige ervaring!! We doken van rotsen en het tweede stuk was serieus raften. Geweldige middag, vraag naar Marco als gids als je kinderen hebt. Hij is echt een te gekke gids!

toprafting, Manager van Top Rafting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Hello,

thank you for your nice words! We are happy that you enjoy in our company.

Best regards!

Beoordeeld op 9 september 2020

Waanzinnig gave familie-ervaring ! Met onze twee pubers canyoning, kajakken en ziplinen in de Soca Valley. Onder begeleiding van een kundige gids een dagdeel per activiteit. Zeer goede uitleg en begeleiding tijdens de activiteiten met veiligheid voorop! Fantastische ervaringen met waanzinnige uitzichten! Top team aan gidsen!!

Datum van activiteit: juli 2020
toprafting, Manager van Top Rafting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2020

Hello!
Thank you for your nice words!
We are glad that you enjoyed in our company!

Hope to see you again some day :)

Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

Via Kamp Soča terecht gekomen bij Top Rafting waar we ons direct op ons gemak en welkom voelde. Als eerste activiteit zijn we de kloof in gegaan voor de Canyoning.
Spectaculair en goed te doen (ieder op zijn eigen niveau) Bij terugkomst het raften geboekt voor 2 dagen later.
De Soča rivier is prachtig en helemaal vanuit een Rafting boot. De gids en de stroomversnellingen maken de activiteit helemaal af. Kortom aanrader!

toprafting, Manager van Top Rafting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2020

Hello!
Thank you for your nice review. We had a great time in your company too. Welcome anytime and come back soon ;)

Beoordeeld op 28 september 2019

Vanwege het wat koudere weer, waren wij de enige kandidaten en hadden dus een privé cannyoning-tour van Andrès. Wat een top ervaring! Een top gast die ons een geweldige ervaring heeft gegeven. Een grote aanrader!!

Datum van activiteit: september 2019
toprafting, Manager van Top Rafting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2019

Thanks for your support!

Beoordeeld op 21 september 2019

Heel professionele organisatie, heel degelijk materiaal, goed verzorgde vertreklocatie (met leuke picknick plaats). Afvaart was een perfect combinatie van uitdaging en ontspanning. Dank aan de gids!

Datum van activiteit: september 2019