“Leuke eettent voor de hongerige gast”
Beoordeling van Gostilna Mihovc

Gostilna Mihovc
Geclassificeerd als nr. 3 van 22 Restaurants in Bohinjsko Jezero
1 juni 2018 beoordeeld

Wij kwamen hier laat en hongerig aan, na een flinke dagwandeling. We hebben op het terras, in het achterste deel met veel boerenattributen gezeten. Het eten was prima, voor mij zelfs teveel. De ober erg grappig.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten na een dag wandelen en zwemmen. Ook voldoende vegetarische gerechten. Grote porties.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de recensies gelezen en werden enthousiast, maar het viel erg tegen.. De goulash was net soep en had weinig smaak. De bediening liet ons heel lang wachten voor we een keer wat konden bestellen, ze was ook niet echt vriendelijk zoals we in de eerder recensies lazen.
Daarnaast zaten er ook erg veel vliegen op het terras, was vrij normaal lijkt voor deze regio, maar zeer storend als je zit te eten.
Over het algemeen waren we helemaal niet tevreden en vonden we het het geld niet waard.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lamskoteletten van de grill waren niet slecht maar de gekookte aardappelzooi en prijs wel. Geen verfijnde smaken. Sla van 7 euro was ook echt slecht.. Jammer dat ons eerste Sloveense restaurant een slechte indruk heeft achtergelaten. Nooit meer in dit restaurant..

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen uit de bergen met lekkere trek. We zaten buiten in leuke sfeer. Mooi terras en goe beschut. De bediening was heel vriendelijk. Het gaat om het eten. We deelden de zomer gerechten, heerlijke salades en plaatselijke kazen en vlees. We genoten!

Reizigers die Gostilna Mihovc bekeken, bekeken ook

Bohinjsko Jezero, Gorenjska
Ribcev Laz, Gorenjska

Bohinjska Bistrica, Gorenjska

In Gostilna Mihovc geweest? Deel je ervaringen!