TripAdvisor
Bled
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten, vriendelijk personeel”
Beoordeling van Ostarija Babji zob

Ostarija Babji zob
Geclassificeerd als nr. 15 van 87 Restaurants in Bled
Keukens: Barbecue, Grill, Sloveens
13 september 2019 beoordeeld

Ik heb hier de allerlekkerste truffelpasta ooit gegeten (met stukken echte truffel er in, voor een kleine €15). De borden worden met zorg opgemaakt, met een toefje hier en een sausje daar, heel mooi. Ook is het eten gewoon heel lekker. De bediening was ook erg vriendelijk, al met al zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten bij dit restaurant waar gebruikt wordt gemaakt van lokale producten. Prachtige presentatie en vol smaak. Reserveren zou ik wel aanraden, aangezien het restaurant druk bezocht is. Zeker een aanrader als je in Bled wilt eten en iets anders wilt dan het geijkte toeristenvoer.

16 augustus 2019 beoordeeld

Je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs. Kwaliteit van het eten was goed en de bediening behulpzaam en beleefd. Buiten zitten is wel sfeervoller dan binnen zitten. Reserveren is wel een must. Het restaurant zit net iets verder weg dan aan het meer van Bled. Kortom een aanrader!

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de laatste dag van ons bezoek aan Bled gegeten. Attente bediening die het vak snappen, goede keuken voor een zeer schappelijke prijs!

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Echt authentieke gerechten. Je moet wel reserveren van te voren maar dan is het de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2019

In Ostarija Babji zob geweest? Deel je ervaringen!