Beoordeeld op 27 mei 2018

De kamer was ruim en het hele pension was keurig netjes en schoon. Het ligt niet ver van het meer van Bled. Ontbijt was zeer uitgebreid. De gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij gaf tips over bezienswaardigheden. En hij leende ons een snoertje voor het opladen van de Ipad. Bij vertrek wilden we dit uiteraard terug geven maar we mochten het houden van hem. Dat vonden we erg lief.

Kamertip: Er is geen lift dus niet geschikt voor minder validen.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na een kort verblijf in juni 2017 wisten we het zeker: terugkomen!
In augustus 2017 een midweekje geboekt. Ruime propere accomodatie en vriendelijke uitbaters.
Het meer van Bled blijft uitnodigen om foto's te maken, zo mooi!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 28 juli 2016

Mijn vriend en ik verbleven hier vijf nachten. Er is een gratis parking bij het verblijf. Toen we toekwamen, kregen we veel uitleg over de omgeving inclusief kaarten en tips. De kamers zijn ruim, proper en modern ingericht (slaapkamer in een berghutstijl en een moderne badkamer). Er is ook een frigo wat handig is om wat drankjes of koekjes in te bewaren. Verder is er ook een goede wifiverbinding in de kamer. Het was ook een ideale locatie om van daaruit naar Bled te gaan of het Triglav nationaal park te bezoeken. Er zijn ook mountainbikes (met helmen) ter beschikking voor fietstochten. Aangezien we allebei kleine eters zijn en de uitbater dit opgemerkt had, stelde hij voor om ook maar 1 ontbijt aan te rekenen voor twee. Kortom echt een fantastische verblijf met een persoonlijke benadering en dus zeker een aanrader!!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 augustus 2015

Zoals je hier veel kunt lezen, is dit Penzion een absolute aanrader! Je kan gratis je auto parkeren en wordt daarna uitermate vriendelijk onthaald. In een kwartier tijd krijg je allerlei info over de omgeving, inclusief kaartjes en tips. De kamers zijn heel ruim, netjes, gezellig en comfortabel. Er is geen frigo op de kamer, maar je kan je dranken koel houden door deze in de koelkast van de keuken van Peter te stoppen. In die gemeenschappelijke frigo zit ook wijn en frisdrank die je voor een spotprijs kan kopen. Er zijn gratis mountenbikes, die uitstekend onderhouden zijn. Je krijgt een helm mee en kan op die manier gemakkelijk de omgeving verkennen. De ligging is heel rustig, maar op wandelafstand van het meer. Eten 's avonds kan je gemakkelijk doen bij de buren Penzion Berc, ook een echte aanrader. Er zijn ook nog tal van andere gezellige, goedkope restaurantjes in het centrum. Peter stelt ook een PC met gratis internet ter beschikking. Ten slotte is er ook een balkon aan je kamer, waar je gezellig kan pick-nicken als het weer wat minder is. Je zit er immers beschut tegen de regen. Bled is een klein, maar heel gezellig stadje, waar voldoende te beleven valt voor enkele dagen. Wij hebben hier verbleven op doorreis naar Kroatië en dit bleek een goeie, leuke keuze. Kortom: niets negatiefs te vertellen, alleen maar superlatieven en positieve comments! AANRADER!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juni 2014

We verbleven vier nachten in de studio op 2 min. wandelen van het pension. De studio was comfortabel, zeer net en heeft een terras met zicht op het meer. Je zit er heel rustig en toch maar op 5 min. wandelen van het meer. We namen ontbijt in het pension. Voor 5 EUR een heel uitgebreid ontbijtbuffet en als je eitjes wenst worden die onmiddellijk en volgens je wensen bereid. Fietsen waren gratis ter beschikking. Peter is een zeer vriendelijke en behulpzame gastheer. Gratis WIFI. Pension Kaps is een absolute aanrader!

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner