“Heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 20 van 74 Restaurants in Bled
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 september 2017 beoordeeld

Heerlijke keuken , vriendelijke en vlotte bediening .Echte sloveense gerechten ; Een aanrader in een rustige straat .

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker niet aan te raden. Ikzelf had een steak met pepersaus gevraagd. Dit was precies ziekenhuiseten. Mijn vriend had de dukeplate gevraagd. Hij kokhalsde bij iedere hap die hij nam, terwijl hij een heel makkelijke eter is. Het personeel is ook erg onvriendelijk. Met pijn in het hart hebben we de rekening moeten betalen die veel te hoog lag.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier beef met onionsaus en kroketten gegeten. Het vlees was echt super lekker, perfect gebakken en de saus erbij maakte het helemaal af. Enkel de kroketten waren niet zo lekker, volgende keer zou ik er frieten bij nemen! Maar zeker de prijs waard :)

28 juni 2016 beoordeeld

Nog veel authentieke Sloveense gerechten op de uitgebreide kaart. Daarnaast ook een menu voor de toerist. Maar als je echt eens lekkere gerechten wilt eten die uit de Sloveense traditie komen, is dit restaurant echt een aanrader!

4 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een uur op een voorgerecht gewacht te hebben dat toen samen met ons hoofdgerecht kwam, kregen we ook nog een niet te versmaden scheve blik van het serveerstertje. Die nam het voorgerecht mee terug waarna de in eerste instantie bedienende serveerster met iets van een excuses kwam. .... eten kan ik het beste omschrijven als maagvulling.... slechte ervaring bediening ongeorganiseerd en. ... WAARDELOOS

In Gostilna Murka geweest? Deel je ervaringen!