“Uitstekende ervaring! Borut is erg ...”

Beoordeling van Apartma Torkar

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Uitstekende ervaring! Borut is erg gastvriendelijk en behulpzaam”
Beoordeeld op 20 augustus 2012 voor een verblijf in augustus 2012

Omdat wij nogal laat waren met onze boeking bleken de appartementen die Borut in zijn woning heeft vol te zijn. Op zijn voorstel zijn wij uitgeweken naar een recentelijk gerenoveerd appartement aan het meer van Bled. Dit appartement is eveneens van Borut en zijn vrouw maar staat (nog) niet specifiek vermeld op hun site.

Een prima locatie voor ons allemaal. Handige uitval basis naar Bled of Bohinj en 's avonds vlak bij het vertier van Bled voor onze beide zonen. Borut regelde eveneens mountain bikes en heeft ons meegenomen op een off-road tocht. Een leuke ervaring en zeker aan te raden.
Borut is als host erg gedienstig en staat je met raad en daad ter zijde. Een aantal keren hebben we gezellig samen wat gedronken en wisselde hij graag informatie uit.

Kortom een erg positieve ervaring die wij van harte aanbevelen!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De servicegerichtheid van Borut en zijn vrouw.
Minpunten: Enige geluidsoverlast, het is een gerenoveerd appartement maar de geluid isolatie is niet meer van deze tijd
Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
26 jun 2014
Hi,

Just want to explain, our guests were staying in our at that time temporary available apartment in the city of Bled, which is currently unavailable as a tourist accomodation.

This accomodation, listed here on Trip advisor is not the apartment our guests were staying in.

Thank you for your understanding.

Borut Torkar,
Apartma Torkar
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren