“Heerlijke pizza!”

Pizzeria Rustika
Geclassificeerd als nr. 7 van 75 Restaurants in Bled
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
18 september 2017 beoordeeld

Rustika gekozen vanwege de beoordelingen en omdat we zin hadden in een lekkere pizza. Het ligt niet echt centraal in Bled, dus is wel even een flinke wandeling of met de auto. Maar, er is wel beperkte parkeergelegenheid in de buurt.

Het restaurant heeft een knus buitenterras. De pizza's waren simpelweg heerlijk. Absolute aanrader voor goed Italiaans eten. Buiten de pizza's voldoende keus in andere gerechten.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wouden vrij vroeg eten en dat was geen enkel probleem. De pizza's waren er binnen de 10 minuten, perfect gebakken en zeer lekker. De bediening was sympathiek. Let wel op: spicy is echt spicy! Zeker een aanrader!

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere pizza gegeten :) Vriendelijke bedediening en de prijs is goedkoop. Niet super gezellig dineren eerder snel pizzatje binnen steken.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten bovenop het terras. Het was druk en gezellig. Drankjes uitstekend, pizza's uitstekend en de bediening ook uitstekend. Er staat steeds een rij, maar onze hard werkende kelner wist de mensen steeds in goede banen te leiden. Grote klasse!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen in de stromende regen aan op het drukst van de dag. De eigenaar heeft alles op alles gezet om iedereen op een droge plek te plaatsen. Daarna heerlijke pizza gegeten. Gezellige Drukke zaak in het oude deel van Bled. Een echte aanrader en niet duur!

In Pizzeria Rustika geweest? Deel je ervaringen!