“Pure luxe, puur genieten!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
InterContinental Hotel Warsaw
Beoordeeld als nr. 6 van 127 hotels in Warschau
30 december 2016 beoordeeld

Hoe onverwacht mooi is Warschau en hoe luxe is dan ook nog een verblijf in het InterContinental. Aan niks het ontbreekt het je, van begin tot eind heerlijk genieten! Met indrukwekkende musea. Een pracht stad!

Kamertip: Geef aan dat je graag op een zo hoog mogelijke verdieping wilt verblijven!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met een uitstekende service. Vooral het aangeboden kussenmenu is super! Ook het uitzicht vanuit de kamer is top!
Het is goed bereikbaar vanaf het vliegveld en ligt midden in de stad. Op loopafstand van "de oude stad".

Verbleef: Oktober, 2016
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Het uitzicht aan het zwembad liet ons sprakeloos! We konden hier uren doorbrengen. Ook de kamer was dik in orde. Erg goede bedden en de badkamer was tip top in orde. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd, er zat zelfs een harspeeltster muziek te spelen tijdens het ontbijt. Het ontbijt is niet ver van het centrum van de stad, toch was het de eerste dag voor ons even zoeken waar we nu juist heen moesten. Dit hotel is zeker aan te raden, een van de beste hotels waar ik ooit verbleven heb.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
14 juli 2016 beoordeeld

Vanaf het centraal station (en de luchthaven) is dit hotel zeer makkelijk bereikbaar, amper 5 minuten te voet. Het ligt recht tegenover het cultuurpaleis en het bijhorende park.
Heel vriendelijke ontvangst! Ik had een club room gereserveerd en kreeg een corner room op een van de bovenste verdiepingen, met een heel mooi uitzicht op het cultuurpaleis en een grote badkamer tevens met mooi uitzicht op het paleis!
Heel comfortabele bedden! Nadeel is wel dat je last kan hebben van lawaai wanneer de wind uit de verkeerde hoek komt en rondjes draait in de hoek tussen de buitenmuur en het uitstekende stuk van de "plaat" die het hele hotel doormidden lijkt te snijden.
Heel uitgebreid ontbijtbuffet met soms live muziek!
De club lounge ligt op de verdieping onder het zwembad en is ruim, met telkens in de late namiddag een ruime keuze aan warme en koude gerechten/snacks. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, hoewel sommigen er precies toch wat moeite mee hebben soms.
Zeker wel een aanrader voor wie in Warschau moet zijn, zeker omwille van de zeer schappelijke prijzen!

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
10 juli 2016 beoordeeld

Het afgelopen jaar heb ik 3 keer in dit hotel verbleven en iedere keer was het een uitstekende ervaring. Het hotel ligt in het centrum 2 minuten lopen van het Centraal station. De metro, trams en bussen in de buurt brengen je snel naar alle bezienswaardigheden. Het is een hotel uit de topklasse met klassiek ingerichte ruime kamers. De medewerkers van het hotel zijn heel vriendelijk met name in de club lounge op de 41e verdieping. Eten en drinken zijn van hoge kwaliteit. De hoger geleden kamers hebben een prachtig uitzicht over Warschau. Het voor ons een hotel om even een paar dagen te worden verwend. Vrijdag 15 juli gaan we er weer naar toe voor 3 nachten en ik kijk er echt naar uit. Gratis wifi voor IHG-leden.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
1 juni 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een goede ligging op loop afstand van bezienswaardigheden, nachtleven, en een grote moderne mall. De kamers zijn luxe en schoon. De service is uitstekend. Het zwembad op de 43 etage heeft een super view over de skyline en is heerlijk. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Een echte aanrader dit hotel!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
29 maart 2016 beoordeeld

Perfect gelegen in de stad, alles zo goed als op loopafstand. Zwembad met uitzicht op het Palace of Culture. Staff is zeer vriendelijk en attent, kamers zijn up to date en ontbijt is uitgebreid, zoals je mag verwachten.

• Verbleef: April, 2015, reisde voor zaken
Magda L, Guest Relations Manager van InterContinental Hotel Warsaw, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2016

Dear Milan S,
Thank you very much for being our Guest and for sharing your feedback on TripAdvisor. We are glad to learn that your stay was a pleasant one. Thank you again for all the kind words and for recommending us.
We look forward to welcoming you again in not-too distant future!
Sincerely,
Guest Relations

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Warschau bekeken
Warsaw Marriott Hotel
Novotel Warszawa Centrum
nr. 31 van 127 in Warschau
4.396 beoordelingen
Prijzen weergeven

In InterContinental Hotel Warsaw geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over InterContinental Hotel Warsaw

Adres: Emilii Plater 49, Warschau 00-125, Polen
Telefoonnummer:
Locatie: Polen > Centraal Polen > Mazovia Province > Warschau
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 127 hotels in Warschau
Prijsklasse: € 97 - € 231 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — InterContinental Hotel Warsaw 5*
Aantal kamers: 414
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij InterContinental Hotel Warsaw met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?