• Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Novotel Warszawa Centrum(Warschau)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Holiday Inn Express Warsaw Airport(Warschau)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 59 per nacht.

H15 Boutique Hotel(Warschau)
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Ibis Warszawa Reduta(Warschau)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Travelocity
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Ibis Warszawa Centrum(Warschau)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 47 per nacht.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Het uitzicht aan het zwembad liet ons sprakeloos! We konden hier uren doorbrengen. Ook de kamer was dik in orde. Erg goede bedden en de badkamer was tip top in orde. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd, er zat zelfs een harspeeltster muziek te spelen tijdens het ontbijt. Het ontbijt is niet ver van het centrum van de stad, toch was het de eerste dag voor ons even zoeken waar we nu juist heen moesten. Dit hotel is zeker aan te raden, een van de beste hotels waar ik ooit verbleven heb.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
14 juli 2016 beoordeeld

Vanaf het centraal station (en de luchthaven) is dit hotel zeer makkelijk bereikbaar, amper 5 minuten te voet. Het ligt recht tegenover het cultuurpaleis en het bijhorende park.
Heel vriendelijke ontvangst! Ik had een club room gereserveerd en kreeg een corner room op een van de bovenste verdiepingen, met een heel mooi uitzicht op het cultuurpaleis en een grote badkamer tevens met mooi uitzicht op het paleis!
Heel comfortabele bedden! Nadeel is wel dat je last kan hebben van lawaai wanneer de wind uit de verkeerde hoek komt en rondjes draait in de hoek tussen de buitenmuur en het uitstekende stuk van de "plaat" die het hele hotel doormidden lijkt te snijden.
Heel uitgebreid ontbijtbuffet met soms live muziek!
De club lounge ligt op de verdieping onder het zwembad en is ruim, met telkens in de late namiddag een ruime keuze aan warme en koude gerechten/snacks. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, hoewel sommigen er precies toch wat moeite mee hebben soms.
Zeker wel een aanrader voor wie in Warschau moet zijn, zeker omwille van de zeer schappelijke prijzen!

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
10 juli 2016 beoordeeld

Het afgelopen jaar heb ik 3 keer in dit hotel verbleven en iedere keer was het een uitstekende ervaring. Het hotel ligt in het centrum 2 minuten lopen van het Centraal station. De metro, trams en bussen in de buurt brengen je snel naar alle bezienswaardigheden. Het is een hotel uit de topklasse met klassiek ingerichte ruime kamers. De medewerkers van het hotel zijn heel vriendelijk met name in de club lounge op de 41e verdieping. Eten en drinken zijn van hoge kwaliteit. De hoger geleden kamers hebben een prachtig uitzicht over Warschau. Het voor ons een hotel om even een paar dagen te worden verwend. Vrijdag 15 juli gaan we er weer naar toe voor 3 nachten en ik kijk er echt naar uit. Gratis wifi voor IHG-leden.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
1 juni 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een goede ligging op loop afstand van bezienswaardigheden, nachtleven, en een grote moderne mall. De kamers zijn luxe en schoon. De service is uitstekend. Het zwembad op de 43 etage heeft een super view over de skyline en is heerlijk. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Een echte aanrader dit hotel!

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
29 maart 2016 beoordeeld

Perfect gelegen in de stad, alles zo goed als op loopafstand. Zwembad met uitzicht op het Palace of Culture. Staff is zeer vriendelijk en attent, kamers zijn up to date en ontbijt is uitgebreid, zoals je mag verwachten.

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Magda L, Guest Relations Manager van InterContinental Warszawa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2016

Dear Milan S,
Thank you very much for being our Guest and for sharing your feedback on TripAdvisor. We are glad to learn that your stay was a pleasant one. Thank you again for all the kind words and for recommending us.
We look forward to welcoming you again in not-too distant future!
Sincerely,
Guest Relations