“Trendy restaurant, een echte aanrader”
Beoordeling van Tutti Santi Warszawa

Tutti Santi Warszawa
Geclassificeerd als nr. 70 van 3.680 Restaurants in Warschau
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder te reserveren binnengelopen voor een diner. Na vijf minuten wachten werd ik naar een tafel begeleid. Bestelling voor een drankje werd snel opgenomen. Heerlijk romige 'crema di pomodore'. Vervolgens een premium pizza quatro formaggi extra. Goedemorgen smaak. Diverse oliën op tafel. Echt een aanrader voor een betaalbare prijs.

Datum van bezoek: september 2019

14 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb geluncht in deze mooie zaak. Entourage is fraai. Mooi en trendy. Alleen ging dat ten koste van de accoustiek. Maar dat is vaak zo helaas..
De burratini salade viel wat tegen. Weinig smaak. En het was ook jammer dat de olijfolie die op tafel stond niet smakelijk was. Ook het zout op tafel ontbrak. Er stond alleen peper. Ik miste ook het traditionele brood of grissini.
De ravioli spinacci en met ricotta was wel heerlijk!
De service liet het helaas nogal afweten. Het begon al met een Pools talige kaart terwijl ik toch Engels sprak met de ober. Dit werd wel snel opgelost. Maar ik miste enig contact. Ober draaide te snel weg terwijl ik nog wat wilde bestellen. Beetje verbouwereerd bleef ik achter. Bestelling van een glas wijn werd niet opgevolgd, pas na opnieuw bestellen. Het eten was dus bijna al op.. en toen bleef de espresso weer enkele minuten op de balie staan. Deze was dus niet warm meer. Kortom: behalve de ravioli (!) een enigszins teleurstellende ervaring. Met meer aandacht en rustigere en betere service zou het zoveel beter zijn.

Datum van bezoek: mei 2019
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en een zeer goede bediening. Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten waren mooi gepresenteerd en goede porties. De bediening was heel vriendelijk en heel goed Engels wat het zeer aangenaam maakte.
Een minpuntje is dat we telkens erg lang op onze drankjes moesten wachten. Bij het betalen van de rekening moesten we ook erg lang wachten tot ze het geld kwamen ophalen en ze brachten geen wisselgeld terug zonder daarover te communiceren (+-12% van het hoofdbedrag). Een fooi was sowieso op zijn plaats maar dit voelde niet correct. Vandaar de lagere score.

Datum van bezoek: januari 2019
16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ravioli met spinazie was fantastisch. Super lekker, ook de tiramisu was super. Zeker een aanrader, best wel reserveren. Service was super vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak met lekkere pizza's. Zowel klassieke als premium pizza's met verse ingrediënten. Prijzen zijn betaalbaar. Ik betaalde 28 zloty ( 7euro )voor een pizza cappriciossa. Mijn vrouw had een pastagerecht. De smaak was goed. Niks negatief over te zeggen, gewoon lekkere betaalbare pizza.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Tutti Santi Warszawa bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province

In Tutti Santi Warszawa geweest? Deel je ervaringen!