“Voor lunch perfecte locatie”

Audytorium Restaurant & Cocktail Bar
Geclassificeerd als nr. 14 van 133 Restaurants in Radom
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig kwamen wij bij dit restaurant. We wilden echte Poolse soep eten, maar de Zurek werd niet geserveerd. De poolse soep die wij wel kregen smaakte meer dan uitstekend. Ook het andere lunchgerecht smaakte uitstekend. Kortom een restaurant wat wij van harte aanbevelen.

2 augustus 2018 beoordeeld

29 juli 2018 beoordeeld

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

20 januari 2018 beoordeeld

Reizigers die Audytorium Restaurant & Cocktail Bar bekeken, bekeken ook

Radom, Mazovia Province

In Audytorium Restaurant & Cocktail Bar geweest? Deel je ervaringen!