“Mooi museum”
Beoordeling van National Museum in Poznan

National Museum in Poznan
Geclassificeerd als nr. 19 van 187 dingen om te doen in Poznań
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
25 augustus 2017 beoordeeld

In het "Muzeum Narodowe" vind je vooral werk van Poolse kunstenaars. Maar er is ook een zaal met schilderijen van Hollandse meesters uit de Gouden Eeuw. Het gebouw heeft twee vleugels: een oude en een nieuwe. In het souterrain is oude religieuze beeldende kunst tentoongesteld. Er is ook een museumwinkel. Het museum is modern van opzet, met veel ruimte en licht.

17 mei 2017 beoordeeld

wij kenden de Poolse schilderkunst niet zo goed, maar na een bezoek in dit uitgebreide museum, denken wij dar anders over.
mooie en royale expositie ruimtes. alleen gat het 's middags vroeg dicht!

5 november 2016 beoordeeld

Het leuke aan dit museum is dat er vooral Poolse kunst te vinden is. Vooral de moderne kunst trok ons aan. Wat ook opviel was dat de vele schilderijen dicht op elkaar hingen.

17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een groot museum in een mooi pand. Het werk wat er hing kon ons echter niet vekoren. Achteraf was het een verspilling van onze tijd.

14 september 2015 beoordeeld

Naast Poolse kunstenaars ook diverse werken van andere kunstenaars. Bijvoorbeeld een kamer met Hollandse Meesters. Naast moderne kunst ook klassiek. Je kunt alleen, maar ook onder begeleiding van een gids het museum bezoeken.

Reizigers die National Museum in Poznan bekeken, bekeken ook

Poznań, Greater Poland Province

In National Museum in Poznan geweest? Deel je ervaringen!