“City trip”

Vanaf
Prive-wandeltocht in Poznan
Geclassificeerd als nr. 1 van 159 dingen om te doen in Poznań
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten van de sfeer de omgeving de leuke restaurantjes de mooie en verassende gebouwen dn musea
Aanrader

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker op 1 van de terrassen heerlijk genoten van de zon.
Ondanks dat het echt een super plek is is het niet over vol met mensen. Zelfs in het weekend is het nog goed vertoeven in het leuke centrum van poznań wij hebben ons erg vermaakt in 3 dagen.

1 april 2018 beoordeeld

Dit komt uit een Disneyfilm. Een erg grote markt met Middeleeuwse gekleurde huisjes en in het midden een prachtig stadhuis. Rondom vind je leuke winkels en natuurlijk restaurants

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om door deze omgeving te wandelen, zeker de kathedraal in een zijstraat bezoeken vele cafeetjes en restaurants wat het savonds met de verlichting super gezellig maakt

Bekijk meer beoordelingen
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geniet van dit plein en bezoek ook het raadhuis op het midden van het plein. De vele barretjes maken het reuze gezellig. Veel barretjes hebben een leuke kelder van de oudheid waar je ook kunt eten en drinken.

Reizigers die Old Market Square bekeken, bekeken ook

Poznań, Greater Poland Province
Poznań, Greater Poland Province

In Old Market Square geweest? Deel je ervaringen!