Official Site
Gratis annuleren tot 03-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 03-10-21
Hotels.comUS$ 74
PricelineUS$ 87
eDreamsUS$ 87
Beoordeeld op 12 mei 2019

Prima hotel voor een stedentrip. Kamers zijn ruim en comfortabel. Ruime badkamer met vloerverwarming en inloopdouche. Ontbijt is uitgebreid en goed van smaak. Ligging is goed - op wandelafstand van het oude stadshart.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prima! Restaurant laat steken vallen. Ik geloof niet dat de (chef)kok iets geproefd heeft van datgene wat er uitgeserveerd wordt. Als je in staat bent om gebakken aardappeltjes te verprutsen..... JAMMER. Verder is het een prima plek, maar ga ergens anders eten!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2017

Uitstekende locatie, op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden en van goede restaurants. Prima ontbijt, attente medewerkers. Schone kamers, handige en betaalbare ondergrondse parkeergarage. Beslist een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 juli 2016

Heel leuk hotel, heel modern en mooi en vooral een interessante ligging. Op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden en van het avondleven. De omgeving met park en water is evenmin te versmaden

Kamertip: een hoge kamer met zicht op de stad is een pluspunt
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Goed en leuk hotel. Vanuit het hotel loop je zo het oude centrum in. Superleuke stad en als je uitgekeken bent kun je genieten van een lekker drankje aan de bar. Aan het hotel vast zit ook een casino. Goede kamers en service. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde voor zaken