“Het centrum van Wroclaw”
Beoordeling van Marktplein (Rynek)

Marktplein (Rynek)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 52,06*
Vanaf
Wandeltocht met kleine groepen door Wroclaw
Geclassificeerd als nr. 2 van 185 dingen om te doen in Wroclaw
31 mei 2018 beoordeeld

Dit is de plek! Het mooie is dat je helemaal kunt rondlopen om het fantastische gemeentegebouw heen. Er is entertainment (vuurspuwers, muzikanten etc.) en ontzettend veel plekken (terassen) waar je koffie kunt drinken, of lekker kunt borrelen (veelal bier). Wij kwamen elke dat terug op een soort van tijdelijk terras met houten banken, een heerlijk plekje in de zon. Echt genieten hier. Mooiste is dat het niet super massaal is waardoor je niet letterlijk over de hoofden hoeft te lopen, maar heerlijk relaxed kunt 'rondbanjeren' of flaneren (wat je wilt...).

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gerestaureerd plein; huizen staan goed in de verf. Veel eet- en drinkgelegenheden en uiteraard kabouters...

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie architectuur in de binnenstad van Wroclaw. Wij zijn hier zowel overdag geweest als ‘s avonds. Ik vond het ‘s avonds nog mooier door de lichtjes, gaf een extra dimensie/sfeer. Wat mij is opgevallen is dat er wel wat agressieve mensen zijn die om geld bedelen. Zo wilden ze geen nee horen en bleven ze aan je arm trekken enz.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig plein, vele verschillende restaurants en bars. Groot winkelcentrum in de buurt en in de omgeving veel kleinere winkeltjes

Bekijk meer beoordelingen
27 november 2017 beoordeeld

Men kan zeker niet missen als je Wroclaw bezoekt . Hier en daar ook kaboutertjes te zien . Ik vond ze echter een beetje klein .... ookal zijn het kaboutertjes . De gebouwen op het plein zijn heel kleurrijk en goed onderhouden .

Reizigers die Marktplein (Rynek) bekeken, bekeken ook

Wroclaw, Lower Silesia Province

In Marktplein (Rynek) geweest? Deel je ervaringen!