PricelineUS$ 75
Radissonhotels.comUS$ 75
getaroom.comUS$ 79
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Online geboekt, zeer nette service, keurige , schone kamer, ruim opgezet, heerlijk rustig met een geweldige sauna. Temperatuur voor dit soort sauna’s gewoon een compliment waard, een kleine opmerking: jammer dat er geen relax ruimte is om tussen de sessies te kunnen ontspannen.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Maciej_Glownia_GM, Dyrektor generalny van Radisson Blu Hotel - Wroclaw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Dear Guest,
Thank you for taking your time to write a comment about your stay in our hotel.
We are glad to hear that you spent a pleasant time with us.
We appreciate your comment, because comfort and satisfaction of our guests it the highest
priority in our doings. We would be happy to host you in our hotel again.
Best Regards,
Olga Marzec

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi vijf sterren hotel, rustig gelegen. Kamers zijn prima en van alle gemakken voorzien. Personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, daarnaast is het mogelijk om nog enkele dingen te bestellen zoals pannenkoeken of gebakken eieren.

Ook 's avonds kun je hier heerlijk eten. Het zal wat duurder zijn dan in de stad. Meestal is het rustig in het restaurant.

Het hotel beschikt ook over een spa.

Het hotel ligt iets verder van het oude centrale plein op ca. 10 minuten lopen. Daarentegen hoef je maar de hoek om te gaan van het hotel en je staat bij de rivier Oder met een prachtig uitzicht op de eilanden met de oude kerken. Zeker in de zomeravonden is het heerlijk om daar nog even te gaan kijken.

Ook is er op 5 minuten lopen een groot winkelcentrum, waarin allerlei winkels, een grote supermarkt en eetgelegenheden (waaronder de bekende fastfoodketens)

Het hotel is makkelijk te bereiken vanaf het centraal station. Dit is ook de plek waar de bus stopt vanaf de luchthaven (onder het winkelcentrum zit het busstation). Vandaar kun je tram 8, 9 of 11 nemen (vanaf de voorkant van het treinstation) naar halte Plac Nowy Targ. Zodra je de zijstraat inloopt zie je het hotel al liggen. Vanaf hier is het 5 minuten lopen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde alleen
Maciej_Glownia_GM, General Manager van Radisson Blu Hotel - Wroclaw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Dear Guest,

On the behalf of the entire staff we would like to thank you for taking your time and writing a comment about your stay in our hotel.
I hope that your future stay will be as satisfying as this one.
Hope to see you once again with us.

With kind regards,

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Mooi hotel op goede locatie. Vriendelijk personeel. Raam kan alleen maar op kip ivm veiligheid, maar als je het aan de receptie vraagt gebruiken ze een sleutel waardoor het raam wel helemaal open kan. Een donsdeken voor een twee persoonsbed. Probleem als jij en je partner andere temperatuur willen. Beter 2 aparte donsdekens. Goed ontbijt, afdeling thee was te sober!

Datum van verblijf: augustus 2019
Maciej_Glownia_GM, General Manager van Radisson Blu Hotel - Wroclaw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Dear Guests,

Thank you very much for your stay with us and your feedback.
Hope to host you once again.

Kind regards,

Beoordeeld op 26 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Maciej_Glownia_GM, General Manager van Radisson Blu Hotel - Wroclaw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Beoordeeld op 27 juni 2018

De kamers zijn ruim en licht met een prachtig uitzicht. Je hoort geen verkeer.
Het bed slaapt heerlijk.
Het ontbijt is best uitgebreid en op bestelling kun je eieren laten bakken.
Het hotel ligt vlak bij de rivier en op loopafstand van het openbaar vervoer, de stad en winkelcentra.
Het personeel is vriendelijk en beleefd.
We zullen hier zeker nog eens terug komen.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de vijfde verdieping met uitzicht op het Panorama. Bijzonder rustig. Je hoort geen verkeer.
Datum van verblijf: juni 2018
Maciej_Glownia_GM, General Manager van Radisson Blu Hotel - Wroclaw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Dear Guests,
Thank you very much for you stay with us and your nice feedback.
Hope to see you in the future and meet your expectations once again.
Kind regards,