“Verrassend ! De kaart en bediening met stijl .”
Beoordeling van Albertina Restaurant & Wine

Albertina Restaurant & Wine
Geclassificeerd als nr. 18 van 1.872 Restaurants in Krakau
12 augustus 2018 beoordeeld

Bij het binnenkomen werd ik meteen aangetrokken door prachtige blauwe Schotse kreeften. Had dit pand met bescheiden geveltje eigenlijk betreden om een goed stuk vlees te vinden . Uiteindelijk gestart met een uitstekende, gekende Tartaar ( runds) en de 'Giant Lobster' dan toch maar besteld . Ge-wel-dig. Uitstekende , vriendelijke bediening . Verfijnde dessertjes.
Goed wijnadvies en correcte prijs/kwaliteit .

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De keuken weet onder andere traditionele gerechten met moderne uitstraling neer te zetten. De mengeling tussen oud en nieuw is ook in het interieur terug te vinden. De bediening is uitstekend en het eten was fantastisch

30 maart 2018 beoordeeld

Op aanraden van het hotel zijn we hier 's avonds gaan eten. De Ravioli met kreeft als voorgerecht en de Black Angus beef als hoofdgerecht waren heerlijk bereid. Dat samen met een heerlijk fles Châteauneuf-du-Pape; meer moet dat niet zijn. Speciale vermelding ook voor de uitstekende bediening door Gabriella. Vriendelijk, professioneel en met veel gevoel voor humor; er zijn weinig obers die dit kunnen.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij, geweldige smaakvolle gerechten. Aanrader voor ieder die een top restaurant zoekt in Krakau. Is niet goedkoop, maar de prijs waard.

16 juni 2017 beoordeeld

We hebben met 8 personen hier gegeten. Het is een gezellig restaurant. Het eten was lekker maar niet heel bijzonder en kleine porties. Net iets te veel 'haute cuisine'. Ik vond het duur in verhouding met andere restaurants. De bediening was heel correct, maar ook iets te overdreven. Ze serveren goede wijnen, en schenken hier veel aandacht aan.

Reizigers die Albertina Restaurant & Wine bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Albertina Restaurant & Wine geweest? Deel je ervaringen!