“goed eten”
Beoordeling van Da Pietro

Da Pietro
Geclassificeerd als nr. 129 van 1.699 Restaurants in Krakau
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
19 september 2017 beoordeeld

Gezellig zitten aan het grote plein. We hadden pasta met zalm en spinazie en dit was lekker en niet duur

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie midden in de stad. Je wordt hier vriendelijk bediend. Het eten is lekker maar wel gemiddeld. Een Tagliatelle met garnalen bevat maar 6 garnalen. Dat is wel heel zuinig.

17 juli 2017 beoordeeld

De eerste avond van onze citytrip naar Krakau toevallig hier baland omdat dit het enige restaurant had dat nog een plaatsje vrij had op het terras. We hebben hier alle 4 uitstekend gegeten. Ook de bediening was goed.
Daarom zijn we hier de laatste avond ook terug naartoe gekomen. Ook deze avond hier zeer lekker gegeten. Deze avond was het wat kouder, maar geen probleem om op het terras te zitten omdat het verwarmd werd, er waren ook dekentjes beschikbaar.
Het is ook super gezellig 's avonds met alle acts op het marktplein.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving is leuk namelijk aan de Grote Markt. Interieur is rustiek maar eten viel tegen. De pappardelle was niet warm en ook qua smaak niet om over naar huis te schrijven.

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de vele terrasheaters eind oktober nig buiten op het terras gegeten. Prima eten, wijn en bediening op een van de gezelligste plekken in Krakau.

Reizigers die Da Pietro bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Da Pietro geweest? Deel je ervaringen!