“Diner midden in de stad”
Beoordeling van Da Pietro

Da Pietro
Geclassificeerd als nr. 265 van 1.879 Restaurants in Krakau
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie midden in de stad. Je wordt hier vriendelijk bediend. Het eten is lekker maar wel gemiddeld. Een Tagliatelle met garnalen bevat maar 6 garnalen. Dat is wel heel zuinig.

Datum van bezoek: augustus 2017

17 juli 2017 beoordeeld

De eerste avond van onze citytrip naar Krakau toevallig hier baland omdat dit het enige restaurant had dat nog een plaatsje vrij had op het terras. We hebben hier alle 4 uitstekend gegeten. Ook de bediening was goed.
Daarom zijn we hier de laatste avond ook terug naartoe gekomen. Ook deze avond hier zeer lekker gegeten. Deze avond was het wat kouder, maar geen probleem om op het terras te zitten omdat het verwarmd werd, er waren ook dekentjes beschikbaar.
Het is ook super gezellig 's avonds met alle acts op het marktplein.

Datum van bezoek: juli 2017
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving is leuk namelijk aan de Grote Markt. Interieur is rustiek maar eten viel tegen. De pappardelle was niet warm en ook qua smaak niet om over naar huis te schrijven.

Datum van bezoek: januari 2017
26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de vele terrasheaters eind oktober nig buiten op het terras gegeten. Prima eten, wijn en bediening op een van de gezelligste plekken in Krakau.

Datum van bezoek: oktober 2016
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi overdekt en verwarmd terras op het centrale plein. Mooie Italiaanse kaart en daarnaast veel keuze in pizza's. De wijnkaart is relatief uitgebreid en, zoals overal in Krakauw, kost het bijna niets. Service is nogal afwachtend maar dat hoort denk ik bij de Poolse cultuur. Ze shaken ook nog een mooi cocktailtje voor weinig geld. Ik had de eendenborst met vijgenjus. Ondanks dat hij iets te ver door was gegaard smaakte het me goed!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Da Pietro bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Da Pietro geweest? Deel je ervaringen!