“Prachtige locatie en lekker eten”
Beoordeling van Da Pietro

Da Pietro
Geclassificeerd als nr. 116 van 1.657 Restaurants in Krakau
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
17 juli 2017 beoordeeld

De eerste avond van onze citytrip naar Krakau toevallig hier baland omdat dit het enige restaurant had dat nog een plaatsje vrij had op het terras. We hebben hier alle 4 uitstekend gegeten. Ook de bediening was goed.
Daarom zijn we hier de laatste avond ook terug naartoe gekomen. Ook deze avond hier zeer lekker gegeten. Deze avond was het wat kouder, maar geen probleem om op het terras te zitten omdat het verwarmd werd, er waren ook dekentjes beschikbaar.
Het is ook super gezellig 's avonds met alle acts op het marktplein.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving is leuk namelijk aan de Grote Markt. Interieur is rustiek maar eten viel tegen. De pappardelle was niet warm en ook qua smaak niet om over naar huis te schrijven.

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de vele terrasheaters eind oktober nig buiten op het terras gegeten. Prima eten, wijn en bediening op een van de gezelligste plekken in Krakau.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi overdekt en verwarmd terras op het centrale plein. Mooie Italiaanse kaart en daarnaast veel keuze in pizza's. De wijnkaart is relatief uitgebreid en, zoals overal in Krakauw, kost het bijna niets. Service is nogal afwachtend maar dat hoort denk ik bij de Poolse cultuur. Ze shaken ook nog een mooi cocktailtje voor weinig geld. Ik had de eendenborst met vijgenjus. Ondanks dat hij iets te ver door was gegaard smaakte het me goed!

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, een pizza met name. Mooie locatie natuurlijk. Maar bediening was heel droogjes en er werd kort na het eten duidelijk gemaakt dat we niet meer te lang moesten blijven zitten . Jammer.

Reizigers die Da Pietro bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Da Pietro geweest? Deel je ervaringen!