“Viel tegen”
Beoordeling van Da Pietro

Da Pietro
Geclassificeerd als nr. 262 van 1.854 Restaurants in Krakau
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving is leuk namelijk aan de Grote Markt. Interieur is rustiek maar eten viel tegen. De pappardelle was niet warm en ook qua smaak niet om over naar huis te schrijven.

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de vele terrasheaters eind oktober nig buiten op het terras gegeten. Prima eten, wijn en bediening op een van de gezelligste plekken in Krakau.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi overdekt en verwarmd terras op het centrale plein. Mooie Italiaanse kaart en daarnaast veel keuze in pizza's. De wijnkaart is relatief uitgebreid en, zoals overal in Krakauw, kost het bijna niets. Service is nogal afwachtend maar dat hoort denk ik bij de Poolse cultuur. Ze shaken ook nog een mooi cocktailtje voor weinig geld. Ik had de eendenborst met vijgenjus. Ondanks dat hij iets te ver door was gegaard smaakte het me goed!

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, een pizza met name. Mooie locatie natuurlijk. Maar bediening was heel droogjes en er werd kort na het eten duidelijk gemaakt dat we niet meer te lang moesten blijven zitten . Jammer.

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De grootste groef van dit restaurant is zonder twijfel zijn ligging op het prachtige marktplein van Krakau. Toch viel de prijs van het eten hier goed mee. We moesten niet zo veel betalen en de porties waren voldoende groot en verzorgd. De bediening was vriendelijk.

Reizigers die Da Pietro bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Da Pietro geweest? Deel je ervaringen!