“Mooi plekje op het plein!”
Beoordeling van Da Pietro

Da Pietro
Geclassificeerd als nr. 123 van 1.654 Restaurants in Krakau
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi overdekt en verwarmd terras op het centrale plein. Mooie Italiaanse kaart en daarnaast veel keuze in pizza's. De wijnkaart is relatief uitgebreid en, zoals overal in Krakauw, kost het bijna niets. Service is nogal afwachtend maar dat hoort denk ik bij de Poolse cultuur. Ze shaken ook nog een mooi cocktailtje voor weinig geld. Ik had de eendenborst met vijgenjus. Ondanks dat hij iets te ver door was gegaard smaakte het me goed!

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, een pizza met name. Mooie locatie natuurlijk. Maar bediening was heel droogjes en er werd kort na het eten duidelijk gemaakt dat we niet meer te lang moesten blijven zitten . Jammer.

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De grootste groef van dit restaurant is zonder twijfel zijn ligging op het prachtige marktplein van Krakau. Toch viel de prijs van het eten hier goed mee. We moesten niet zo veel betalen en de porties waren voldoende groot en verzorgd. De bediening was vriendelijk.

5 mei 2016 beoordeeld

We moesten wel even wachten maar dan heb je ook wat. Vanwege de drukte duurde het iets langer dus kregen we gratis allerlei versnapperingen. Top toch ?

5 december 2015 beoordeeld

Het is een uitstekend Italiaans restaurant waar je heerlijk kunt eten je zit er gezellig beneden , in een romantische sfeer . leuke bediening vriendelijke mensen en goede service .

Reizigers die Da Pietro bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Da Pietro geweest? Deel je ervaringen!