“Zeer goede lunch”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede plek om lekker te lunchen. Nagenoeg naast het grote plein kan je hier lekker op het terras wat eten. Bediening is erg vriendelijk en vlot. Genoeg keuze van overheerlijke gerechten. De burrata en gamba’s vooraf waren voortreffelijk van smaak. De risotto met truffel had iets hoger op smaak gemogen. Mooie fles prosecco erbij, kortom top. De 5e ster ontbreekt doordat de wijn op een andere tafel stond en we dus niet zelf bij konden schenken met als gevolg soms lege glazen( en door de eerder genoemde risotto die iets meer smaak mocht hebben). Maar de prijs/kwaliteit is meer dan prima! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
Bianca_Ristorante, Kierownik van Bianca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you so much for your delightful review and such great compliments

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, het personeel was erg vriendelijk (zeker voor Poolse begrippen) en de prijzen waren prima. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
Bianca_Ristorante, Kierownik van Bianca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Thank you so much for your delightful review and such great compliments

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een redelijk goedkope prijs. De chocolate fondant is simpelweg het lekkerste dessert wat ik ooit gegeten heb en het kostte maar 26 zloty. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
Bianca_Ristorante, Kierownik van Bianca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Every time when we hear such nice words about us want to give even more and more.
Thank you very much.

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de fiets door Krakau waren we op weg naar nummer 5 van de TripAdvisor rating toen we langs dit terras fietsten. In de remmen en de menukaart gecheckt die ons aller hoffelijkst ook werd aangereikt. Zag er smakelijk uit. Fiets geparkeerd en genoten van een avond op dit terras. Uitmuntende bediening, een heerlijke Poolse witte wijn, Solaris genaamd, genuttigd en fantastisch gegeten. Zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
Bianca_Ristorante, Kierownik van Bianca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

We are glad that we can give so much pleasure to our guests :)
Thank you for your visit.

16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd en de volgende dag een super lekker ontbijt gehad echt een aanrader eten is vers bereid en de service is super vriendelijk

Datum van bezoek: juli 2019
Bianca_Ristorante, Kierownik van Bianca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

We are very grateful for your positive comments about our food and services. Thank you for choosing us and hope to see you again.

Reizigers die Bianca bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Bianca geweest? Deel je ervaringen!