Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik kan dit hotel zeker aanbevelen. We hadden kamers op de 7de verdieping en die hadden prachtig zicht.
De service in het hotel is fantastisch. Her personeel is supervriendelijk en spreekt vlot Engels.
Ontbijt is zeer uitgebreid en restaurant is verrukkelijk.
Taxi regelen voor uitstappen met een groep van 5 personen is gemakkelijk en betaalbaar.

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Qubus H, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2018

Dear Dorothe,
in my name and all employees of Qubus Hotel Krakow I would like to thank you for reward our work and appreciation of our hotel with this high opinion. I hope that on each visit to Krakow you will choose our hotel. On behalf of the entire staff please do visit us again. You are always more than welcome!

Beoordeeld op 24 mei 2018

Net terug van een 4daags verblijf. Het hotel oogt fris en modern. Van de lobby tot de kamer. Alles zeer proper. Dikke pluim voor de poetsvrouwen en kamermeisjes.
De ontvangst was zakelijk, eerder koel. Het is te zien wie je treft. Het is een hotel dat zich toelegd op zowel zakenlui als op toeristen. De afstand naar het centrum is behoorlijk. Een dikke 20 minuten doorstappen. In het hotehotel zelf is het zeer rustig. Geen last van de kamer naast u. Dit in degelijke bedden resulteert dit in een uitstekende nachtrust. Het ontbijt... pure klasse. Meer dan 100 keuzemogelijkheden. En het word steeds bijgevuld.
Excursies kunnen geboekt worden via het hotel. Je word in de lobby afgehaald.

Minpunt
We hadden een transfair naar de luchthaven gevraagd via het hotel... deze kwam echter niet. Hebben zelf dan maar de taxi geregeld en deze bracht ons voor de halve prijs naar de luchthaven.
Tip voor het hotel. Voorzie iets meer tafels in het restaurant voor 2 en 4 personen. Niet iedereen vind het leuk om een grote tafel te moeten delen met 8 anderen.

Kamertip: Vraag een kamer op de hogere verdiepen.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear Peter,
Thank you for being our Guest and for sharing your comments in your review. We are delighted to hear that you had enjoyed your overall stay. I would like to also thank you for constructive criticism we are able to constantly monitor and improve our levels of guest satisfaction and attention to detail. We look forward to welcoming you back soon

Beoordeeld op 25 maart 2018

Onze kamer lag op de 6de verdieping met een heel mooi zicht op de oude stad.
Kamer en badkamer heel netjes met dagelijks onderhoud.
Groot bed met goede matras. Alles is werkelijk voorzien met zelfs een paraplu en flesjes water die dagelijks gratis aangevuld worden.
Daarnaast is er ook een goed gevulde minibar tegen betaling.
Badkamer heel mooi en in perfecte staat.
Personeel super vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt is heel gevarieerd, vers en heel lekker !
Het hotel is juist over de rivier wisla gelegen maar in 20 minuutjes ben je te voet in het oude stadsdeel. Dit is een mooie en aangename wandeling over een voetgangersbrug door de joodse wijk kazimierz.
Bovendien is er een uitstekende tramverbinding.
Wij vonden dit een prima ligging voor zo een mooi hotel tegen een meer dan redelijke prijs.
Zeker een aanrader !

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Qubus H, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Dear Sirs,
Thank you very much for sharing your comments following your recent stay at Qubus Hotel Kraków and for your kind compliments on our service and facilities.
We appreciate your recommendation and hope we will see you again in the nearest future!

Beoordeeld op 23 maart 2018 via mobiele applicatie

Het is inmiddels half 4 en krijg het niet voor elkaar om te slapen. We hebben kamer 719 er is hier ern geluid wat ik niet kan omschrijven. Op de gang het zelfde geluid. Veel mensen zullen er geen last van hebben. Maar ik ben toevallig gevoelig voor deze geluiden . Verder prima hotel .maar boek niet de zevende etage. Weet nu niet of de zesde beter is of lager maar alles beter als dit.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Dear Sirs,
Thank you for taking the time to offer a review following your recent stay.
I am concerned to hear that the room on the 7th floor did not meet your expectations. This is new feedback to me and something that I will investigate. I would always encourage our guests to let us know straight away at the reception so we can deal with it at the time. However, please accept my truly apologize and be sure that we do our best to improve the service at the hotel.
I am really sorry that your visit at Qubus Hotel Kraków did not meet your expectations.
If you decide to give our hotel the second chance we do our best to make your stay as best as it can be.
I do sincerely hope that we will see you again.
Kind regards,

Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Na vele jaren bij een nieuwe stedentrip weer voor dit hotel gekozen. Na een snelle check in kregen we een ruime kamer met zicht op de oude stad. De kamer was netjes en comfortabel met wem groot stevig bed. De ruime badkamer (wel (erg) hoge instap in het bad voor ouderen) was van alle gemakken voorzien en het ontbijtbuffet was uitstekend. Het zwembad en de sauna op de bovenste etage zijn leuk maar ietwat klein en druk.

De prijs-kwaliteit is erg goed en de ligging net buiten de stad is geen enkel probleem door het brede aanbod aan openbaar vervoer in de nabijheid van het hotel. De hoteltaxi naar het vliegveld was zelfs goedkoper (en comfortabeler) dan de taxi’s die je op straat moet aanhouden. Absoluut een aanrader dit hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Qubus H, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018