Qubus Hotel Krakow
  • Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Grand Hotel(Krakau)
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Ligt 20 minuten lopen vanaf het centrum (best wel een tippel). Ontbijt is uitstekend, bar, in de lobby en tot 1 uur open. Men heeft zelfs prima drinkbare Poolse wijn.
Sommige kamers hebben hun raam in de lobby (oneven kamers vanaf 221 tot 209) dus raam openen zorgt niet echt voor frisse lucht.
Verder prima hotel!!

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
20 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft ruime kamers en badkamer. Het ligt aan de rivier en op 10 minuten wandelen van het oude stadsgedeelte. De fitness is goed uitgerust. Er is een handige gratis ondergrondse parking. Ruim ontbijtbuffet.

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel. Kamers heel netjes. Is rustig gelegen, ideaal voor een citytrip. Een lekker uitgebreid ontbijtbuffet in een gezellig restaurant. 's Avonds heel lekker gegeten van de kaart aan een heel goede prijs.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
12 januari 2017 beoordeeld

sfeer vol , modern hotel, keurig schoon, vriendelijk,,met grote kamer,, heerlijke bedden.het ontbijt springt hier echt uit, veel verse producten, zelden zo'n uitgebreid ontbijt gezien,
Het lopen naar de oude stad is goed te doen, er gaat ook n, bus, de Joodse wijk dicht bij, met sfeer en heerlijke eet gelegenheden,
Het hotel ligt prachtig aan de rivier, wandel er langs, en via weer andere brug ,kom je veel dingen tegen,, terrasjes, museums, Interresante stad, met een beladen , verdrietig verleden, in de oorlog veel Joden weg gevoerd, n'Krachtig volk de Polen .

Kamertip: hogere verdieping, uitzicht op rivier en oude stad,
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Qubus H, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Dear Anna,
Let me thank you for taking your time to write opinion about Qubus Hotel Kraków. We are very glad to see such a high score of points after your visit. We are looking forward to host you during your next visit in Cracow.
With kind regards,
Jarosław Gbyl
General Manager

2 januari 2017 beoordeeld

Propere kamer, wel met een beetje lawaai van de ventilatie. maar we konden toch slapen.
Ontbijt was zeer ok, alles wat een mens nodig heeft 's morgens was er.
"Wellness" was triestig. een groot hotel met een sauna waar 4 mensen kunnen rechtzitten is wel een beetje klein. 3 ligstoelen aan het kleine zwembad en een jacuzzi.
Maar goed: we gaan niet naar daar om te liggen natuurlijk.
Samengevat: we zouden zeker terug gaan.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie

Dear Steven,
Thank you very much for staying with us and taking time to share your thoughts. We appreciate it .
Hope to see you again.
Yours sincerely,