“Heel goed”
Beoordeling van Qubus Hotel Krakow

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Qubus Hotel Krakow
Beoordeeld als nr. 47 van 261 hotels in Krakau
29 juni 2017 beoordeeld

Prima kamer met o.a. kluisje, voldoende stopcontacten, brandschone nieuwe badkamer. Verder een fijn zwembad met extra voorzieningen zoals bubbelbad, sauna, Turks stoombad. Zeer uitgebreid ontbijt elke dag. Ook is het prima vertoeven in de hal. Gratis bootje naar de oude stad was ook fijn. Fietsen gehuurd voor een fietstocht langs de Wisla en naar een bos. Super allemaal.

Kamertip: Perfect is een kamer op de 7e, 6e of 5e etage met uitzicht op de Wisla en de stad.
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Qubus H, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Dear Jaap,
Thank you for being our Guest and for sharing your comments in your review. We are delighted to hear that you liked the Hotel and that you had enjoyed your overall stay. We do look forward to welcoming you back to the Hotel again in the future.
Yours sincerely, Jarosław Gbyl General Manager

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Qubus Hotel Krakow
Bekijk de nieuwste beoordelingen

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Ligt 20 minuten lopen vanaf het centrum (best wel een tippel). Ontbijt is uitstekend, bar, in de lobby en tot 1 uur open. Men heeft zelfs prima drinkbare Poolse wijn.
Sommige kamers hebben hun raam in de lobby (oneven kamers vanaf 221 tot 209) dus raam openen zorgt niet echt voor frisse lucht.
Verder prima hotel!!

Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
20 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft ruime kamers en badkamer. Het ligt aan de rivier en op 10 minuten wandelen van het oude stadsgedeelte. De fitness is goed uitgerust. Er is een handige gratis ondergrondse parking. Ruim ontbijtbuffet.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel. Kamers heel netjes. Is rustig gelegen, ideaal voor een citytrip. Een lekker uitgebreid ontbijtbuffet in een gezellig restaurant. 's Avonds heel lekker gegeten van de kaart aan een heel goede prijs.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
12 januari 2017 beoordeeld

sfeer vol , modern hotel, keurig schoon, vriendelijk,,met grote kamer,, heerlijke bedden.het ontbijt springt hier echt uit, veel verse producten, zelden zo'n uitgebreid ontbijt gezien,
Het lopen naar de oude stad is goed te doen, er gaat ook n, bus, de Joodse wijk dicht bij, met sfeer en heerlijke eet gelegenheden,
Het hotel ligt prachtig aan de rivier, wandel er langs, en via weer andere brug ,kom je veel dingen tegen,, terrasjes, museums, Interresante stad, met een beladen , verdrietig verleden, in de oorlog veel Joden weg gevoerd, n'Krachtig volk de Polen .

Kamertip: hogere verdieping, uitzicht op rivier en oude stad,
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Qubus H, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Dear Anna,
Let me thank you for taking your time to write opinion about Qubus Hotel Kraków. We are very glad to see such a high score of points after your visit. We are looking forward to host you during your next visit in Cracow.
With kind regards,

2 januari 2017 beoordeeld

Propere kamer, wel met een beetje lawaai van de ventilatie. maar we konden toch slapen.
Ontbijt was zeer ok, alles wat een mens nodig heeft 's morgens was er.
"Wellness" was triestig. een groot hotel met een sauna waar 4 mensen kunnen rechtzitten is wel een beetje klein. 3 ligstoelen aan het kleine zwembad en een jacuzzi.
Maar goed: we gaan niet naar daar om te liggen natuurlijk.
Samengevat: we zouden zeker terug gaan.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie

Dear Steven,
Thank you very much for staying with us and taking time to share your thoughts. We appreciate it .
Hope to see you again.
Yours sincerely,

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon al met een onwijs correcte ontvangst toen wij arriveerden met de AirPort shuttle. De kamer is voldoende qua ruimte voor 2 personen. De douche en toilet waren blinkend schoon en roken erg fris. Bedden liggen onwijs goed alleen een klein verbeter puntje: hardere kussens zijn fijn als je dat wilt. Nu krijg je een mini kussen extra en daar kan je het deels mee oplossen.

Ontbijt was buitengewoon. Lekker vers, lekker uitgebreid.

Kortom echt een top-hotel in Krakow!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Qubus H, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Dear Gerben,
Thank you for choosing Qubus Hotel Kraków as your accommodation for your visit in Cracow.
We deeply appreciate your comment - nothing makes us happier than a satisfied Guest.
I am pleased to read that you were satisfied with room cleanliness.
Please do visit us again. You are always more than welcome!
Yours sincerely,
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Krakau bekeken
Hotel Galaxy
Sheraton Grand Krakow
nr. 39 van 261 in Krakau
2.045 beoordelingen
Stare Miasto
Radisson Blu Hotel Kraków
Kleparz
PURO Kraków Stare Miasto
Prijzen weergeven

In Qubus Hotel Krakow geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Qubus Hotel Krakow

Adres: ul. Nadwislanska 6, Krakau 30-527, Polen
Locatie: Polen > Zuid-Polen > Lesser Poland Province > Krakau
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 17 zakenhotel in Krakau
Nr. 22 familiehotel in Krakau
Nr. 26 romantisch hotel in Krakau
Nr. 26 luxe hotel in Krakau
Prijsklasse: € 64 - € 133 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Qubus Hotel Krakow 4*
Aantal kamers: 194
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Qubus Hotel Krakow met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Krakow Qubus Hotel
Qubus Krakow

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?