Qubus Hotel Krakow
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotel Ester(Krakau)
8 februari 2016 beoordeeld

Prima bestemming, netjes, behulpzame mensen.
Alles op loopafstand centrum etc.
Handig kantoortje beneden bij de receptie.
Lekker zwembadje en bubbelbad met mooi uitzicht over de stad
Eten is ok.
Een kleine bar. Niet echt gezellig, maar de stad barst van de leuke tentjes.

Kamertip: tweede verdieping is feestzaal
  • Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken
Qubus H, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2016

Dear Joost,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for sharing your comments with us on Trip Advisor!
You are always more than welcome!

12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rivier en dichtbij de Joodse wijk gelegen. Op 2 minuutjes van de tramhaltes waaronder die naar het centrum. Eind november begin december is er een gezellige kerstmarkt in het centrum. De kamer was netjes en schoon. Koffie en thee faciliteiten zijn aanwezig op de kamer. Gratis flesjes water. Ontbijt is uitgebreid met heerlijke verse sappen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We werden in de tram zelfs aangesproken door een receptioniste die ons herkende en vroeg of we naar het hotel wilden. Bleken we in de verkeerde tram te zitten, namelijk degene die de tegenovergestelde kant op ging! Attent van haar. Enige nadeel van de badkamer is de hoge instap in het bad waarin je moet douchen. Met name lastig bij het eruit stappen wanneer het nat en dus glad is. En vloerbedekking in een hotelkamer vind ik persoonlijk geen goede keus. Verder een prima hotel met goede bedden.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2015

Dear Ingrid,
Thank you for your feedback! Please recommend us to your friends and hope that we will be able to welcome you back very soon. You are always more than welcome!

16 november 2015 beoordeeld

De gewone 2 persoonskamer is niet echt groot, maar alles, echt alles zit erop en aan, b.v.in de badkamer ook een handdoeken radiator, waar je je zwemspullen op kunt drogen. Paraplu, minibar, gratis flesjes water, koffie en theefaciliteit met koffie en thee, enz. enz. Zelf hadden we de junior suite, omdat we met onze zoon waren en die kamer is zeer ruim! Kamers waren zeer schoon en netjes! Op de 6e verdieping het zwembad met jacuzzi.Mooi uitzicht over de rivier.
Loopafstand van hotel naar centrum is 25 minuten door een leuke straat. Hotel ligt vlakbij de Joodse wijk en een moderne shopping mall. Hotel is modern ingericht.
Wij hebben er alle3 een goed gevoel bij en kunnen dit hotel zeker aanraden.
Hotelprijs is goed inclusief een prima uitgebreid ontbijt.
Gratis wifi in hele hotel.

Kamertip: uitzicht op de rivier
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
QubusHotel, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Dear Guest,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for a fantastic recommendation and pay attention to tidiness and very well equipped rooms.
I do sincerely hope that we will see you again in the nearest future.

21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie/nette kamer en rustig gelegen. Twee minuten van tram naar het centrum. Goed ontbijt en tof zwembad en saunacomplex. Ideaal voor een citytrip in Krakau. Aanrader! Prijs/kwaliteit dik in orde.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015

Dear Hanne,
Thank you very much for sharing your comments following your recent stay at Qubus Hotel Kraków!
We are delighted that you enjoyed the hotel and its services. Please recommend us to your friends. Hope that we will be able to welcome you back very soon!

14 september 2015 beoordeeld

Prima hotel met heel goede service. Locatie was goed ten opzichte van stad. (taxi is goedkoop, dus als je geen zin in lopen hebt, ben je goedkoop weer terug in hotel). Zwembad en sauna waren zeker een pré!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Dear Lennard,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for sharing your comments with us on TripAdvisor!
You are always more than welcome!