“Lekker zakelijk hotel”
Beoordeling van Qubus Hotel Krakow

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Qubus Hotel Krakow
Beoordeeld als nr. 47 van 260 hotels in Krakau
8 februari 2016 beoordeeld

Prima bestemming, netjes, behulpzame mensen.
Alles op loopafstand centrum etc.
Handig kantoortje beneden bij de receptie.
Lekker zwembadje en bubbelbad met mooi uitzicht over de stad
Eten is ok.
Een kleine bar. Niet echt gezellig, maar de stad barst van de leuke tentjes.

Kamertip: tweede verdieping is feestzaal
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde voor zaken
Qubus H, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2016

Dear Joost,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for sharing your comments with us on Trip Advisor!
You are always more than welcome!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Qubus Hotel Krakow
Bekijk de nieuwste beoordelingen

12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rivier en dichtbij de Joodse wijk gelegen. Op 2 minuutjes van de tramhaltes waaronder die naar het centrum. Eind november begin december is er een gezellige kerstmarkt in het centrum. De kamer was netjes en schoon. Koffie en thee faciliteiten zijn aanwezig op de kamer. Gratis flesjes water. Ontbijt is uitgebreid met heerlijke verse sappen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We werden in de tram zelfs aangesproken door een receptioniste die ons herkende en vroeg of we naar het hotel wilden. Bleken we in de verkeerde tram te zitten, namelijk degene die de tegenovergestelde kant op ging! Attent van haar. Enige nadeel van de badkamer is de hoge instap in het bad waarin je moet douchen. Met name lastig bij het eruit stappen wanneer het nat en dus glad is. En vloerbedekking in een hotelkamer vind ik persoonlijk geen goede keus. Verder een prima hotel met goede bedden.

Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2015

Dear Ingrid,
Thank you for your feedback! Please recommend us to your friends and hope that we will be able to welcome you back very soon. You are always more than welcome!

16 november 2015 beoordeeld

De gewone 2 persoonskamer is niet echt groot, maar alles, echt alles zit erop en aan, b.v.in de badkamer ook een handdoeken radiator, waar je je zwemspullen op kunt drogen. Paraplu, minibar, gratis flesjes water, koffie en theefaciliteit met koffie en thee, enz. enz. Zelf hadden we de junior suite, omdat we met onze zoon waren en die kamer is zeer ruim! Kamers waren zeer schoon en netjes! Op de 6e verdieping het zwembad met jacuzzi.Mooi uitzicht over de rivier.
Loopafstand van hotel naar centrum is 25 minuten door een leuke straat. Hotel ligt vlakbij de Joodse wijk en een moderne shopping mall. Hotel is modern ingericht.
Wij hebben er alle3 een goed gevoel bij en kunnen dit hotel zeker aanraden.
Hotelprijs is goed inclusief een prima uitgebreid ontbijt.
Gratis wifi in hele hotel.

Kamertip: uitzicht op de rivier
  • Verbleef: November, 2015, reisde met familie
QubusHotel, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Dear Guest,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for a fantastic recommendation and pay attention to tidiness and very well equipped rooms.
I do sincerely hope that we will see you again in the nearest future.

21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie/nette kamer en rustig gelegen. Twee minuten van tram naar het centrum. Goed ontbijt en tof zwembad en saunacomplex. Ideaal voor een citytrip in Krakau. Aanrader! Prijs/kwaliteit dik in orde.

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015

Dear Hanne,
Thank you very much for sharing your comments following your recent stay at Qubus Hotel Kraków!
We are delighted that you enjoyed the hotel and its services. Please recommend us to your friends. Hope that we will be able to welcome you back very soon!

14 september 2015 beoordeeld

Prima hotel met heel goede service. Locatie was goed ten opzichte van stad. (taxi is goedkoop, dus als je geen zin in lopen hebt, ben je goedkoop weer terug in hotel). Zwembad en sauna waren zeker een pré!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Dear Lennard,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for sharing your comments with us on TripAdvisor!
You are always more than welcome!

4 september 2015 beoordeeld

Ondanks positieve beoordelingen, zijn we niet onder de indruk van dit hotel (5 nachten geboekt). Uitzicht van onze kamer (117) was op de binnenplaats van de receptie en bar = raam kon niet geopend worden, continu muziek van de bar hoorbaar. Dit gaf een zeer benauwd gevoel in een donkere kamer. Enige verluchting was via de airco. Het vast tapijt stonk naar zweetvoeten en in de badkamer hing een onaangename sigarettengeur. Geen minibar aanwezig. Dus na 2 (slechte) nachten een andere kamer (114) gevraagd. Hier was ook geen minibar, geen safe en de verwarming in de badkamer was stuk (zou handig geweest zijn om ons nat zwemgerief te drogen). De deur sloot op zo een harde manier dat zelfs het bed daverde. Dit werd allemaal gemeld aan de receptie bij een zekere 'Marec', maar deze bleef koel in zijn reactie en er werd niets ondernomen. Nochtans hebben we evenveel voor deze kamer betaald als een 'complete' kamer. Positief: prachtig zwembad en jacuzzi met prachtig uitzicht, ondergrondse parking (aan 12,50 €/nacht), receptioniste Anna was zeer vriendelijk, ontbijt zeer uitgebreid, maar duur (17,50 €) in vergelijking met de vele, heerlijke eetgelegenheden in de buurt (liefst 1/4 van de prijs goedkoper). Ten slotte is de locatie, weliswaar buiten de stad, goed en in een betere, rustige buurt (met zeer goede restaurants) gelegen. Tip: boek een kamer op de hogere verdiepingen (4-5-6-7e verdieping) met uitzicht op de rivier en de stad en neem zeker de (gratis) hotelboot naar het kasteel van Wavel (reserveren op voorhand, biedt enkel plaats voor 12 personen).

Kamertip: Boek een kamer op één van de hogere verdiepingen MET zicht op de rivier en de stad.
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2015

Dear Linda,
Thank you for taking the time to offer a review following your recent stay. I am very sorry to hear about all inconveniences you have described. At the same time I would like to thank you for letting us know about such situations so we can avoid them in the future. Please accept my truly apologize and be sure that we do our best to improve the service at the hotel. Fortunately, there were positive aspects of your stay – I am pleased to read that you were happy with our swimming pool and jacuzzi. Glad to read that you appreciate our breakfasts too.
I do hope that we will have the opportunity to serve you better in the future. Feel more than welcome.
Kind regards,

7 augustus 2015 beoordeeld

Qubus is gelegen aan de rivier de Wisla met een prachtig uitzicht op de oude binnenstad. Vanuit het hotel loop je zo over de brug de oude joodse wijk Kazimierz in. Ook de oude binnenstad is prima te belopen. Overdag gaat er elk uur een gratis bootje vanuit het hotel naar de burcht. De tocht (15 min) zelf is al een uitje op zich. Het hotel ligt aan de rand van de oude getto uit de Tweede Wereldoorlog. Bekend zijn de voormalige fabriek van Schindler en je kunt ook een paar restanten van de oude gettomuur vinden. Er zijn meerdere musea te vinden.
Het hotel is schoon en goed onderhouden. De service is werkelijk top, men doet graag even iets extra's voor je. Wifi is ook gratis.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, ook met lokale producten. Erg leuk is ook het zwembad op de bovenste verdieping met uitzicht op de oude stad (er zit ook een gym en sauna bij).

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
QubusHotel, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2015

Dear Sir,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Cracow
and the services we propose. Thank you very much for a fantastic recommendation variety of our breakfast, hotel cleanliness and great location. I do sincerely hope that we will see you again in the nearest future.
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Krakau bekeken
Hotel Galaxy
Sheraton Grand Krakow
nr. 37 van 260 in Krakau
2.041 beoordelingen
Stare Miasto
Radisson Blu Hotel Kraków
Kleparz
PURO Kraków Stare Miasto
Prijzen weergeven

In Qubus Hotel Krakow geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Qubus Hotel Krakow

Adres: ul. Nadwislanska 6, Krakau 30-527, Polen
Locatie: Polen > Zuid-Polen > Lesser Poland Province > Krakau
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 17 zakenhotel in Krakau
Nr. 22 familiehotel in Krakau
Nr. 26 luxe hotel in Krakau
Nr. 26 romantisch hotel in Krakau
Prijsklasse: € 65 - € 136 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Qubus Hotel Krakow 4*
Aantal kamers: 194
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Qubus Hotel Krakow met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Krakow Qubus Hotel
Qubus Krakow

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?