Qubus Hotel Krakow
  • Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Hotel Galaxy(Krakau)
Priceline
12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rivier en dichtbij de Joodse wijk gelegen. Op 2 minuutjes van de tramhaltes waaronder die naar het centrum. Eind november begin december is er een gezellige kerstmarkt in het centrum. De kamer was netjes en schoon. Koffie en thee faciliteiten zijn aanwezig op de kamer. Gratis flesjes water. Ontbijt is uitgebreid met heerlijke verse sappen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We werden in de tram zelfs aangesproken door een receptioniste die ons herkende en vroeg of we naar het hotel wilden. Bleken we in de verkeerde tram te zitten, namelijk degene die de tegenovergestelde kant op ging! Attent van haar. Enige nadeel van de badkamer is de hoge instap in het bad waarin je moet douchen. Met name lastig bij het eruit stappen wanneer het nat en dus glad is. En vloerbedekking in een hotelkamer vind ik persoonlijk geen goede keus. Verder een prima hotel met goede bedden.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2015

Dear Ingrid,
Thank you for your feedback! Please recommend us to your friends and hope that we will be able to welcome you back very soon. You are always more than welcome!

16 november 2015 beoordeeld

De gewone 2 persoonskamer is niet echt groot, maar alles, echt alles zit erop en aan, b.v.in de badkamer ook een handdoeken radiator, waar je je zwemspullen op kunt drogen. Paraplu, minibar, gratis flesjes water, koffie en theefaciliteit met koffie en thee, enz. enz. Zelf hadden we de junior suite, omdat we met onze zoon waren en die kamer is zeer ruim! Kamers waren zeer schoon en netjes! Op de 6e verdieping het zwembad met jacuzzi.Mooi uitzicht over de rivier.
Loopafstand van hotel naar centrum is 25 minuten door een leuke straat. Hotel ligt vlakbij de Joodse wijk en een moderne shopping mall. Hotel is modern ingericht.
Wij hebben er alle3 een goed gevoel bij en kunnen dit hotel zeker aanraden.
Hotelprijs is goed inclusief een prima uitgebreid ontbijt.
Gratis wifi in hele hotel.

Kamertip: uitzicht op de rivier
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
QubusHotel, General Manager van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Dear Guest,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for a fantastic recommendation and pay attention to tidiness and very well equipped rooms.
I do sincerely hope that we will see you again in the nearest future.

21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie/nette kamer en rustig gelegen. Twee minuten van tram naar het centrum. Goed ontbijt en tof zwembad en saunacomplex. Ideaal voor een citytrip in Krakau. Aanrader! Prijs/kwaliteit dik in orde.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015

Dear Hanne,
Thank you very much for sharing your comments following your recent stay at Qubus Hotel Kraków!
We are delighted that you enjoyed the hotel and its services. Please recommend us to your friends. Hope that we will be able to welcome you back very soon!

14 september 2015 beoordeeld

Prima hotel met heel goede service. Locatie was goed ten opzichte van stad. (taxi is goedkoop, dus als je geen zin in lopen hebt, ben je goedkoop weer terug in hotel). Zwembad en sauna waren zeker een pré!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Dear Lennard,
What a pleasure to read that you were satisfied with your stay at Qubus Hotel Kraków and the services we propose. Thank you very much for sharing your comments with us on TripAdvisor!
You are always more than welcome!

4 september 2015 beoordeeld

Ondanks positieve beoordelingen, zijn we niet onder de indruk van dit hotel (5 nachten geboekt). Uitzicht van onze kamer (117) was op de binnenplaats van de receptie en bar = raam kon niet geopend worden, continu muziek van de bar hoorbaar. Dit gaf een zeer benauwd gevoel in een donkere kamer. Enige verluchting was via de airco. Het vast tapijt stonk naar zweetvoeten en in de badkamer hing een onaangename sigarettengeur. Geen minibar aanwezig. Dus na 2 (slechte) nachten een andere kamer (114) gevraagd. Hier was ook geen minibar, geen safe en de verwarming in de badkamer was stuk (zou handig geweest zijn om ons nat zwemgerief te drogen). De deur sloot op zo een harde manier dat zelfs het bed daverde. Dit werd allemaal gemeld aan de receptie bij een zekere 'Marec', maar deze bleef koel in zijn reactie en er werd niets ondernomen. Nochtans hebben we evenveel voor deze kamer betaald als een 'complete' kamer. Positief: prachtig zwembad en jacuzzi met prachtig uitzicht, ondergrondse parking (aan 12,50 €/nacht), receptioniste Anna was zeer vriendelijk, ontbijt zeer uitgebreid, maar duur (17,50 €) in vergelijking met de vele, heerlijke eetgelegenheden in de buurt (liefst 1/4 van de prijs goedkoper). Ten slotte is de locatie, weliswaar buiten de stad, goed en in een betere, rustige buurt (met zeer goede restaurants) gelegen. Tip: boek een kamer op de hogere verdiepingen (4-5-6-7e verdieping) met uitzicht op de rivier en de stad en neem zeker de (gratis) hotelboot naar het kasteel van Wavel (reserveren op voorhand, biedt enkel plaats voor 12 personen).

Kamertip: Boek een kamer op één van de hogere verdiepingen MET zicht op de rivier en de stad.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
QubusHotel, Dyrektor generalny van Qubus Hotel Krakow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2015

Dear Linda,
Thank you for taking the time to offer a review following your recent stay. I am very sorry to hear about all inconveniences you have described. At the same time I would like to thank you for letting us know about such situations so we can avoid them in the future. Please accept my truly apologize and be sure that we do our best to improve the service at the hotel. Fortunately, there were positive aspects of your stay – I am pleased to read that you were happy with our swimming pool and jacuzzi. Glad to read that you appreciate our breakfasts too.
I do hope that we will have the opportunity to serve you better in the future. Feel more than welcome.
Kind regards,