“Lekker burgertje met friet”

Bonerowska Gourmet Steak & Fish
Geclassificeerd als nr. 480 van 1.860 Restaurants in Krakau
Keukens: Pools
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant aan de Stare Miasto (Grote Plein) van Krakau is er een variatie in steakmenu's, vismenu's en burgers. Wij besloten voor de burger te gaan. Dit was zeker een smakelijke keuze. Prijstechnisch ook interessant. En de bediening is prima.

Magdalena B, Kierownik van Bonerowska Gourmet Steak & Fish, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Mr Tom thank you for your beautiful feedback. We are happy that we could make your visit at Bonerowska Restaurant so exciting. More than welcome you for next time. Please recommend us to your friends

28 november 2017 beoordeeld

Dit restaurant ligt op een pracht locatie aan een mooi plein. De inrichting is een tikkeltje "kitsch-chique" . Wij hadden live muziek .
Bediening is niet wat je kan verwachten in een gelegenheid met relatief hoge prijzen.
We waren met drie personen. Bij alle drie waren de hoofdgerechten lauw, bij 1 waren de groenten koud. De kwaliteit was niet voldoende voor de gehanteerde prijzen.
Dessert beantwoorde wel aan de verwachtingen.

Magdalena B, Kierownik van Bonerowska Gourmet Steak & Fish, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2017

Dear Guest I'm sorry you are desapointed. We allways woudl like to make our Guest happy. Whenever it's something wrong with your meal you shoudl complain directly, then we get chance to fix everything. Maybe next time we will make better impresion on you

1 oktober 2017 beoordeeld

Prima restaurant aan het plein van Krakau. Van binnen ziet het er heel mooi en authentiek uit.Ik heb er een late lunch gehad. Heerlijke biefstuk met verschillende sausjes. Dit restaurant is gespecialiseerd in steaks. Was erg lekker en leuk opgediend. Service ook netjes. Niet al te duur.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere burgers en steaks. Ook de desserten zijn hier lekker.
Is hier heel vriendelijk personeel. Juist oppassen met de prijs van de steaks. Deze staat op de kaart per 100 gram.

Magdalena B, Kierownik van Bonerowska Gourmet Steak & Fish, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Guest,thank you for your opinion. We are very happy, that you enjoyed food and service at Bonerowska Restaurant. Please recommend us for your friends and visit us again whenever you will be next time in Cracow

10 augustus 2017 beoordeeld

Na een heerlijke wandeling over de markt ,vol met bezienswaardigheden m.n. de combinaties van koets en paard hebben ons verrast. Onze maag is gaan knorren bij de vele eetgelegenheden en onze keus is gevallen op het Restauracje "Bonerowsky,, Gezellig terras en direct uitzicht over het drukke plein. Al genietend hebben wij een keuze gemaakt om te eten . Een lekker wijntje met biefstuk ~200gr Jammer genoeg bij het afrekenen werden wij onaangenaam verrast m.b.t de rekening! wij vonden dit te duurr en niet in verhouding!!!!! Jammer

Magdalena B, Kierownik van Bonerowska Gourmet Steak & Fish, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Guest we are sad you was suprised by the prices. All of them they are clearly written at menu. Also our staff is always helping to understand the way of payment for the steaks. Our prices are determined by products which are always fresh and highes quality. We woudl like to make all our Guest happy by food art on plate and by service.

Reizigers die Bonerowska Gourmet Steak & Fish bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Bonerowska Gourmet Steak & Fish geweest? Deel je ervaringen!