“correct en goed gelegen”
Beoordeling van Leone Aparthotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Leone Aparthotel
Beoordeeld als nr. 55 van 261 hotels in Krakau
17 april 2017 beoordeeld

Wij logeerden er 4 nachten, met ontbijt. Kamer was niet groot maar er was een kluisje en koffie. Het hotel is goed gelegen vlak bij het centrum. Wij hebben de hele stad te voet bezocht. Veel goede restaurants in de buurt. Ontbijtbuffet is verzorgd. Wij moesten 2 keer te vroeg vertrekken om te kunnen ontbijten en kregen telkens een gratis lunch-box aangeboden. Personeel was uiterst vriendelijk.

Verbleef: April, 2017
Anna D, Manager van Leone Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Hartelijk dank voor de kamerreservering en een uitstekende mening die met de andere reizigers wordt gedeeld. Tevredenheid van onze gast is cruciaal voor ons. Ik hoop dat we u in uw volgende bezoek zullen hosten in onze King's City.

oprecht!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Leone Aparthotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 april 2017 beoordeeld

We hebben een goed verblijf gehad tijdens onze citytrip, het hotel was oké. De bedden liggen heerlijk na een dag rondkuieren in Krakau. Ondanks de centrale ligging, tussen de oude stad en het vroegere Joods kwartier, Kazimierz, dichtbij een treinspoor en een grote baan, is het toch heel erg rustig en stil in de kamer. We konden voor al onze vragen terecht aan de receptie, die 24u/24u bemand is. We mochten eigenlijk pas inchecken om 14u, maar waren al om 10u ter plekke, dit was helemaal geen probleem, we mochten niet alleen onze bagage achterlaten, ze maakten meteen onze kamer klaar. Geen "hotel de charme" maar zeker een prima hotel voor een citytripje.

• Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Anna D, Manager van Leone Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2017

Geachte,

Dank u voor een positieve feedback. Ik hoop dat we je weer zal gastheer in onze mooie stad!

oprecht

7 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel is goed te doen. Het is schoon, het personeel vriendelijk en het ontbijt was goed. De kamer is niet erg groot maar dat was niet erg. Het enige nadeel is dat er geen lift is en de traptreden zijn erg laag. Ik ben gewend trappen te lopen maar het was iedere keer weer een hele klim. Van de spoorlijn die ernaast ligt hebben we niets gehoord. Het was erg warm dus de ramen stonden open en zelfs dan hoorde we niets.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Anna D, Kierownik recepcji van Leone Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2016

Thank you for your valuable feedback of our Aparthotel.

Our Aparthotel this ancient tenement house with a long history, building from the beginning of 19 century. We are proud that everyone can admire the part of history in the modern frame. In the future we would like to do modern external elevator to not destroy the beauty created for centuries if it will be possible.

We hope that you will benefit more from our services, giving us a chance to present your better side.

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Zag er allemaal schoon uit. Wij hebben met z'n drieën geboekt, en dan krijg je dus een tweepersoons kamer, waar ze van de bank een bed hebben gemaakt. Bedden zijn keihard, en de stekker van de minibar moet je er snachts uithalen, anders heb je het idee dat je naast een startend vliegtuig slaapt. Verder is het ontbijt goed! Verse broodjes, sap, muesli, fruit, en als je wil kun je een ei laten bakken naar eigen smaak. Nadeel; geen lift aanwezig dus als je op de bovenste verdieping verblijft moet je wel conditie hebben.
Wel veel verschil in vriendelijkheid van het personeel. De een doet alles voor je en is vriendelijk, terwijl de ander niet tegen je praat...

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Anna D, Manager van Leone Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2017

Dank u voor de tijd neemt om deze recensie schrijven. We waardeerden onze gast feedback en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren service.Ik ben erg blij te horen dat u tevreden bent met uw verblijf waren. We zijn blij de kamer voldeed aan uw behoeften, en dat u genoten van het ontbijt.
oprecht

7 juli 2016 beoordeeld

Bij aankomst in het hotel ontvangen door stug personeelslid. De aangeboden kamer was totaal niet wat men voorstelde op hun website.Hun website geeft mooie, ruime kamers weer, daar wij gelogeerd lagen op het 2de verdiep in een kleine kamer zonder airco met te klein beddengoed (1 persoon beddengoed i.p.v. 2 persoons). Gaten in de handdoeken. Ondanks renovatie blijft het een oud gebouw waar je niet op de details mag letten, zoals elektriciteitskabels die bovenop de muren, deurbeslag liggen. Lunchpakketten werden niet volgens afspraak samengesteld, hoewel men dit zelf voorstelde, zoals lactose vrij e.a.

Kamertip: Vraag zeker naar een kamer op het 3de verdiep of neem voor het zekere een afdruk mee van de kamer, z ...
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Anna D, Kierownik van Leone Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2016

Dear Romivan,

Thank you for staying at Leone Aparthotel. We are very sorry for all inconveniences you have experienced during your stay. We hope, you will give us opportunity to provide better services in the future.

Maciej Adamczyk

7 juli 2016 beoordeeld

Op de website zien de kamers er fantastisch uit, in het echt kom je bedrogen uit. We kregen een kamertje van ongeveer 12 m2 , vreselijk warm, geen airco maar een kapotte ventilator ( stekker afgebroken ) , kapotte stoel, haren onder de bedsprei, kluis met platte batterijen, geen enkel schilderijtje aan de muur, kapotte deurstijl in de badkamer, haren op de haardrogers, vuile vloerbedekking,plakband om de douchekop op zijn plaats te houden, stopcontact half uit de muur, grote vuilzak los in de gang...Om een andere kamer gevraagd, dit bleek eerst niet mogelijk maar na telefoon met travelagency de volgende dag een andere kamer gekregen. Die was groter maar vertoonde dezelfde gebreken! Er kon pas ontbeten worden vanaf half acht. Bij een vroege uitstap krijg je een ontbijtpakket mee, 'wansmakelijk' en het staat reeds van de avond tevoren in een kartonnen zakje op een tafeltje in de groezelige 'bar' : Er werd geen rekening gehouden met opgegeven voedselallergie. Bed werd niet opgemaakt. Zo kan ik nog een tijdje door gaan. Nee, dit hotel is absoluut geen drie sterren waard!!

Kamertip: vraag dan een kamer op de derde verdieping. Naar wat wij vernomen hebben, zijn die verzorgder en uit ...
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

Dear Nele C,

Maciej Adamczyk

4 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel op loopafstand van het centrum van Krakau. Grote schone kamers, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Het hotel ligt vlak bij het spoor echter merk je hier helemaal niks van, in die 5 dagen niet 1x een trein gehoord. Het enige minpuntje vonden wij is dat er geen lift is. Het hotel is echt een aanrader!!

Verbleef: Januari, 2016, reisde met vrienden
Anna D, Front Office Manager van Leone Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2016

Dear Janneke2284

Thank you very much for sharing your comments about the hotel, especially such positive one. I hope that we will be able to welcome you again in the future.

Sincerely

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Krakau bekeken
Kazimierz
Venetian House Aparthotel
nr. 15 van 261 in Krakau
942 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Leone Aparthotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Leone Aparthotel

Adres: ul. Wrzesinska 9, Krakau 31-031, Polen (Voorheen Leone Aparthotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Polen > Zuid-Polen > Lesser Poland Province > Krakau > Kazimierz , Stare Miasto
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Shuttlebusservice Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 55 van 261 hotels in Krakau
Prijsklasse: € 39 - € 106 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Leone Aparthotel 3.5*
Aantal kamers: 35
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Leone Aparthotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?