“Supermooi plein”

US$ 17,75*
Vanaf
Chopin Pianoconcert in Chopin Gallery in Krakau
Geclassificeerd als nr. 1 van 322 dingen om te doen in Krakau
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stare Miasto is een supermooi plein met rondom alleen maar terrasjes. Er rijden op en af over het plein paarden met koets. Er is genoeg te doen op het plein en heerlijk vertoeven. Één nadeel is dat het plein erg toeristisch is dus heel veel volk.

24 mei 2018 beoordeeld

Mooie plaats met meerdere evenementen. Paardenkoetsen, markt met eetstalletjes. Mooie gebouwen , laknhallen, mariakerk... teveel om op te noemen.

20 mei 2018 beoordeeld

Dit is een heel groot plein met tal van aktiviteiten erop en errond.
In de namiddag stonden er tal van kraampjes met allerlei artikels. Binnen het centraal gelegen gebouw is er een overdekte markt, wel veelal voorzien van een legio aan souveniers.

18 mei 2018 beoordeeld

Ook dit grote plein is een toeristische trekpleister met paardenkoetsjes en rondom restaurants waar je voor Pools begrippen teveel voor jemaaltijd betaalt. Af en toe wel een gave straatmuzikant en elk uur de trompettist die het hele uur blaast vanaf de toren.

Bekijk meer beoordelingen
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om te bezoeken. Tijdens ons bezoek was het ook jaarmarkt en andere dingen. Helaas hadden wij niet zo’n super weer en hebben we er niet ten volle van kunnen genieten. Maar zeker de moeite om naartoe te gaan.

Reizigers die Grote Markt van Rynek Glowny bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Grote Markt van Rynek Glowny geweest? Deel je ervaringen!