“Goede wijn, mooi terras”

Vintage Restauracja Wino Sklep
Geclassificeerd als nr. 590 van 2.105 Restaurants in Krakau
Keukens: Pools
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd fijn om een goede wijnbar te zien bij een toeristische trekpleister. Bedieni
ng was lekker vlot en kwam meteen met de kaart aanzetten. Helaas was de bestelde Weisburgunder niet meer aanwezig. Toen maar een glas Soave besteld. Prima wijn, redelijke prijs en een goede locatie. Het pand is van binnen ook erg mooi.

Datum van bezoek: september 2019

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was ver van goed en de bediening was zeer opdringerig.
Op basis van de menu kaart neigt het meer naar het spreekwoord " gouden bergen beloven "

Datum van bezoek: januari 2019
10 december 2018 beoordeeld

Leuk dat je er kunt buiten zitten in de late herfst. Het is er zeker niet koud om te zitten maar persoonlijk vind ik dat er betere restaurantjes zijn dan dat we hier hebben gegeten.
Ik had er ook een glaasje witte wijn besteld maar er wordt maar een heel klein glaasje geserveerd.

Datum van bezoek: november 2018
9 december 2018 beoordeeld

heel lekker gegeten voor een heel goede prijs!!
lekkere wijn!
gezellige sfeer
correcte bediening
gezellig buiten terras en verwarmd

Datum van bezoek: december 2018
17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een prachtige locatie aan de grote markt, van buiten lijkt het een terras zoals alle andere maar eenmaal binnen (waar wij dus ook zaten) is het geweldig, bediening is vriendelijk, zorgen dat je niks te kort komt en schenken je wijntje bij.
Als we niet waren aan gesproken om binnen te komen eten zouden wij het nooit gevonden hebben! (Had ik al gezegd dat je een gratis glaasje prosecco krijgt? Dat helpt natuurlijk ook!) Het pittoreske pandje heeft een mooi plafond, sfeervolle kaarsen en een geweldige (wijn)kaart. Ik had zelf de ‘sour soup, lam en apple pear crumble gegeten. Mega goed. Het is relaxed en mooi.
Je moet hier naartoe!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Vintage Restauracja Wino Sklep bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Vintage Restauracja Wino Sklep geweest? Deel je ervaringen!