“Gezellig en goed! ”

Keukens: Pools
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn restaurant met goed Engels sprekend en zeer vriendelijk personeel. Goede en uitgebreide wijnkeuze en erg goed eten. Voor Poolse begrippen aan de prijs, voor Nederlandse begrippen, 50 eu pp voor een uitgebreide maaltijd lachen we ons dood. Een erg geschikte plek!

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk! The lemonade en pasta pesto is zeker een aanrader. We zaten op het verwarmende terras, heel gezellig.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja duurder als elders!
Eten niet gedaan dus geen commentaar.

Verschillende bieren ruim voldoende en men is wel zeer vriendelijk!
Zou ik hier eten ja dat wel.

18 oktober 2017 beoordeeld

Prima restaurant gelegen aan het centrale plein van de oude stad in Krakau.
Heerlijk zitten onder het genot van een hapje en een drankje voor zeer schappelijke prijzen.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste avond ben ik met mijn zoon hier gaan eten. Je zit heerlijk op het terras en je hebt veel te zien. We bestelden vooraf scampies en daarna forel. We moesten vrij lang wachten op ons voorgerecht wat we eigenlijk door alle mooie indrukken rondom niet echt in de gaten hadden. Toen kwam het meisje wat ons bediende haar excuses aanbieden voor het wachten en daarna kwam alles direct. Heerlijk!! Ze heeft meerdere keren sorry gezegd maar wij vonden het helemaal niet erg. Toen we 4 dagen later even wat gingen drinken herkende het meisje ons direct! Ongelooflijk met zoveel gasten op een dag. Complimenten!!

Reizigers die Vintage Restauracja & Winiarnia Wine Bar bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Vintage Restauracja & Winiarnia Wine Bar geweest? Deel je ervaringen!