“Uitstekende service ”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met mijn ouders en partner hier gaan eten. Ontzettend lekker eten en mooie setting. We hadden een klein issue met het hoofdgerecht, maar onze ober Karl heeft dit meer dan snel goed opgelost! Zeker de moeite waard als je in Krakau bent!

Datum van bezoek: september 2019

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekkere varkensmedaillons en spaghetti carbonara gegeten met vooraf heerlijke carpaccio. Het eten kwam wel in mcdonaldstempo dus als je kalm wil dineren raad ik je aan dit aan te geven. Houd er wel rekening mee dat er weinig vegetarische opties zijn. Samengevat, het was heel goedkoop en heel lekker.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Had dit restaurant op internet gevonden maar moest toch nog even zoeken om het te vinden. Het restaurant zit in een kelder maar door de wit geschilderde gewelven is het erg sfeervol. De ontvangst was erg vriendelijk. De kelner weet je goed te informeren over de wijnen, de merkt de passie. Het hoofdgerecht was niet erg groot, maar daardoor kon er wel nog een overheerlijk toetje bij. Al met al lekker gegeten in een sfeervol restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een prachtig restaurant met super vriendelijke ober! Komen hier zeker nog een keer!

Datum van bezoek: juli 2019
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je Padre bezoekt voel je je meer dan welkom! Aandacht, kwaliteit en prijs zijn bijzonder te noemen. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van het enthousiasme van onze gastheer!
Dit restaurant is echt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restauracja Padre bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Restauracja Padre geweest? Deel je ervaringen!